Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pred er nå en carry. Kan forsåvidt hb gjøre også. pleier å gå carry med hb om jeg er litt skeptisk med carrien. Og nei ikke med codex.

 

Hvilket build kjører dere med pred btw? kjører ghostmarchers-elder-thunderclaw-chargedhammer(-savagemace hvis vi fortsatt holder på). Men jeg bytter fort om hvis det er en hero som har bruk for nullfireblade. Jeg initiater aldri med pred. han skal hoppe inn 5 sec etter fighten er igang. Får quadkill ganske ofte. Men føler ofte det er Win eller Fail med pred, sjeldent noe i mellom. Mange som blir oppgitt over den lave hpen min, men det er (som regel) aldri ett problem.

Lenke til kommentar

Mulig det. Synes nå ultien hadde ganske bra damage.

 

Men hva skal jeg gjøre for å unngå den forbanna pisken til Gladiator?

Harrass han med wiplash. Og som sagt, den dmger i en rett linje.

 

 

 

 

 

 

 

Puppet sin ult er ikke akkurat dårlig, DD med et par slag kan definnitivt være dødelig. 

 

Mid til Late game er den rimelig skral.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Mid til Late game er den rimelig skral.

 

Hvis puppet ultien fungerer som den gjorde før (er ikke sikker siden jeg ikke spiller puppet mye), så er den ikke så dårlig som man skulle tro.

 

Hvis man popper ultien på targete og deretter bruker puppet show, så vil han angripe ultien til puppet og siden dmg til puppet show ikke er lethal så vil han aldri drepe ultien men fortsette å skyte til puppet show er over. Alle disse skuddene vil gjøre full dmg selv om puppet ultien ikke har så mye hp.

Lenke til kommentar

Mid til Late game er den rimelig skral.

 

Tja, jeg ser ikke helt hvorfor du mener dette? Puppet master er en carry, og utlien scaler med hans damage (gjør 160% av damagen du egentlig tar).

 

Den er ikke insane, men den passer godt til helten ellers. Puppetshow/ulti + auto attacks som tar mye skade, så puppeter's grasp og flere autoattacks.

 

Hvis du har harkons pluss litt stats så burde det være nok til å ta ned de fleste helter som ikke har veldig mye liv.

Lenke til kommentar

Ser poenget, men samtidig så er Puppet Master en litt annerledes carry en f.eks. Chronos. Han trenger i større grad hjelp av teamet sitt for å ta ut folk, men han er den helten i spillet som har størst mulighet til å disable.

 

Setter du en puppet show på motstanderens carry vil han rive i stykker sitt eget lag, og så kan du gå på med puppeter's hold og disable han og la resten av laget ta knekken på han med hjelp av din høye damage + ulti.

 

Så, 1v1 vil han bli drept av samtlige andre carries, men på grunn av hans ekstreme CC-potensiale og høye damage som går igjennom armor (med harkons) så mener jeg at han definitivt er viable. (men ikke op)

Endret av SirCirdan
Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at veldig mange devourers går for magicarmor. da kan du likeså godt skru av harkons.

 

Lenge siden jeg har spilt han. Spiller du pub så går du som carry. Du trenger ingen manaregen. rush alch-bones -> steamboots (de to første gir deg attackspeed, dermed mer whiplash som fører til mer farm) ->shieldbreaker(billig dps) -> shrunken, hvertfall hvis du møter nukers og disablers, blir som regel et must -> så går jeg tro det eller ei, demonic breastplate. attackspeed for fler whiplash. og ikke minst jo lengre du lever jo mer dmg tar du. -> holder vi fortsatt på så går jeg for en av disse tre behemoth's hearth/kuldra/hellflower(for fun)

 

Grunnen for tidlig shieldbreaker, lettere å farme. carries er kjedelige sånn i starten..

Lenke til kommentar

Puppets ulti er rimelig grei earlygame, men fra mid-game og utover er den søppel og vel så det. Voodoo sin er jo helt grei, gjør litt dmg, spesielt hvis ud har med deg en stunner eller 2.

Voodoo sinn ulti grei? Det er blant de beste ultiene ingame...

 

Shruinken head og Staff of the Master kan du voldta et helt lag, så og si alene...

Lenke til kommentar

Puppets ulti er rimelig grei earlygame, men fra mid-game og utover er den søppel og vel så det. Voodoo sin er jo helt grei, gjør litt dmg, spesielt hvis ud har med deg en stunner eller 2.

Voodoo sinn ulti grei? Det er blant de beste ultiene ingame...

 

Shruinken head og Staff of the Master kan du voldta et helt lag, så og si alene...

Den er bra, men siden den har channel tid så er det til tider for lett å disable den med en stun fra det andre laget. Men den er fin hvis du får stå ifred og channele.

 

Edit: og ja, med Shrunken blir det fort veldig bra.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Har randomed Balhpagore 3 ganger på rad, begynner å bli latterlig :tease:

 

Da er du bra heldig. Balphagore er en svært undervurdert hero som spilles alt for lite. En Balphagore med Blood Chalice, ring of the teacher (senere abyssal skull) og plated greaves dreper towers på 1-2-3 og kan soloe kongor uten problemer. Blir ikke noe dårligere når han knuser alt av motstand med sin ult og sin silence som sprer seg gjennom laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...