Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis det er noe dere lurer på angående hon er det bare å adde meg ingame, "FliX" har spilt spillet i litt over 1 år. Har ligget på 1800+ og holder meg over 2 KD:R.

Kan endel taktikker, itembuilds på heroes osv osv.

Personlig er favor heroen min Valkyrie/Flint beastwood, Jeg holder som regel mid og da er begge de heroesa bra til å roame med!:)

Lenke til kommentar

til dere som sier at puppet sin ulti er dårlig, så er nok det feil. Du kan kjøre ett ulti build, som builder på shroud. Du venter til du har din 3rd skill klar til å critte, så turner du fienden i 4,5sec. trykker ulti på han, før du tar å bruker shroud før du critter på ultien.

Bare med shroud critter du 600 når du hitter første hittet.

Og hvis du gjør det på for eks en support som glacius, blir det 1 hit. så du kan lett farme deg opp med shroud og bli sterk late med puppet. bare noen tips ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hvis det er en hero jeg hater i HoN så er det Devourer. Folk kan ikke hooke, men hvem bryr seg; bare kjøp striders og spring til target og bruk ult så finish folk med hook. Hvis ikke det var ille nok så samler man halve teamet for å drepe en devourer og det tar et halvt år og what do you know. DEVOURER HAS DENIED HIMSELF EVEN TOUGH HE HAS 324142141 MAGIC ARMOR. :)

Lenke til kommentar

Devo er definitiv den morsomte heroen jeg kan spille> ). Konseptet med hook er saa genialt og jeg kan se for meg motspilleren rage som bare det naar jeg kommer med en hook i siste liten naar han er low> )> ) Devo har ogsaa bra health og damage noe som gjor han til en stabil tank.

 

Du Simen du Simen :) Sist jeg spilte med deg og du var Devourer bomma du minst 8/10 ganger med hooken din :)

 

For øvrig har Flint utviklet seg til å bli en favoritthero. 2 passives.. So what? Spam range i starten, harass som juling, og du eier de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Burde være en funksjon som gjør at man kan rapportere folk som er hjernedød og ikke kan spille når de spiller på "over avarage psr". Blir så frustrert når folk ikke kan spille og ødelegger en hel game.

Lenke til kommentar

Devo er definitiv den morsomte heroen jeg kan spille> ). Konseptet med hook er saa genialt og jeg kan se for meg motspilleren rage som bare det naar jeg kommer med en hook i siste liten naar han er low> )> ) Devo har ogsaa bra health og damage noe som gjor han til en stabil tank.

 

Du Simen du Simen :) Sist jeg spilte med deg og du var Devourer bomma du minst 8/10 ganger med hooken din :)

 

For øvrig har Flint utviklet seg til å bli en favoritthero. 2 passives.. So what? Spam range i starten, harass som juling, og du eier de fleste.

 

Har aldri spil devo sammen med deg nybb:)

Lenke til kommentar

Devo er definitiv den morsomte heroen jeg kan spille> ). Konseptet med hook er saa genialt og jeg kan se for meg motspilleren rage som bare det naar jeg kommer med en hook i siste liten naar han er low> )> ) Devo har ogsaa bra health og damage noe som gjor han til en stabil tank.

 

Du Simen du Simen :) Sist jeg spilte med deg og du var Devourer bomma du minst 8/10 ganger med hooken din :)

 

For øvrig har Flint utviklet seg til å bli en favoritthero. 2 passives.. So what? Spam range i starten, harass som juling, og du eier de fleste.

 

Har aldri spil devo sammen med deg nybb:)

 

Devo er definitiv den morsomte heroen jeg kan spille> ). Konseptet med hook er saa genialt og jeg kan se for meg motspilleren rage som bare det naar jeg kommer med en hook i siste liten naar han er low> )> ) Devo har ogsaa bra health og damage noe som gjor han til en stabil tank.

 

Du Simen du Simen :) Sist jeg spilte med deg og du var Devourer bomma du minst 8/10 ganger med hooken din :)

 

For øvrig har Flint utviklet seg til å bli en favoritthero. 2 passives.. So what? Spam range i starten, harass som juling, og du eier de fleste.

Endret av simensr
Lenke til kommentar

Jeg vet det Simen :) Jeg synes bare det var artig at du endelig tok i bruk brukeren din på diskusjon.no, så jeg bare måtte erte deg litt. Tihihihi!

 

Jepp. Kun én dårlig lagspiller kan ødelegge vanvittig mye..

 

Vis den lagspilleren er saa daarli som deg ja:)

 

Eyh, dude. Sorry å si det, men jeg er utrolig mye bedre enn deg :(

 

Har spilt ganske mange matcher HoN i det siste.

Lenke til kommentar

Jeg vet det Simen :) Jeg synes bare det var artig at du endelig tok i bruk brukeren din på diskusjon.no, så jeg bare måtte erte deg litt. Tihihihi!

 

Jepp. Kun én dårlig lagspiller kan ødelegge vanvittig mye..

 

Vis den lagspilleren er saa daarli som deg ja:)

 

Eyh, dude. Sorry å si det, men jeg er utrolig mye bedre enn deg :(

 

Har spilt ganske mange matcher HoN i det siste.

 

Nekter aa tro at du har over 1.0 i kd :roll:

Lenke til kommentar

Hvis det er en hero jeg hater i HoN så er det Devourer. Folk kan ikke hooke, men hvem bryr seg; bare kjøp striders og spring til target og bruk ult så finish folk med hook. Hvis ikke det var ille nok så samler man halve teamet for å drepe en devourer og det tar et halvt år og what do you know. DEVOURER HAS DENIED HIMSELF EVEN TOUGH HE HAS 324142141 MAGIC ARMOR. :)

 

:)

Lenke til kommentar

Burde være en funksjon som gjør at man kan rapportere folk som er hjernedød og ikke kan spille når de spiller på "over avarage psr". Blir så frustrert når folk ikke kan spille og ødelegger en hel game.

 

Hon skulle vaert baser paa True skill rating. Blanding mellom kd og psr. Det er forovrig en mod man kan laste ned for aa se den enkeltes TSR.

Lenke til kommentar

Er ikke helt rett det heller da, en support har mye dårligere kd enn en carry, eller burde ha i allefall. For å veie opp litt for det gir vel tsr litt poeng for antall wards plassert og sånn også. Men folk missbruker det jo max, feks selger alt de har å kjøper masse wards om de ser de taper

 

Men... Det hadde vaert bedre enn det systemet som er naa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...