Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Ifølge OXM kommer Fable IV i 2013.

 

Fable IV will release as a fully-fledged title in 2013, according to the latest issue of the Official Xbox Magazine. The rumour section of the mag said: “Look for the Fable cycle to continue with a proper, controller-based Fable IV in 2013, says The Ball.” The last main title in the series, Fable III, released last year. The next edition in the series The Journey, a Kinect-only title, releases next year.

Jupp. Det høres riktig ut. Jeg tipper at Fable IV er i planleggingsfasen, og at de kommer til bruke mer tid på spillet etter hvert som The Journey nærmer seg release.

 

Forhåpentligvis blir Fable IV like fantastisk som II'ern. En utviklingstid på tre år burde iallefall gi Lionhead bedre tid til å luke bort glitcher før spillet blir lansert.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

xbox.com: 499

maximuscards.com: 50 usd = 273 nok

 

Liker prisen på den 'maximuscards.com' nettsiden, regner med den er helt sikker og grei og bruke?

 

Ser og nå at Elkjøp.no selger til 399, og da inkludert 800 points.

Har ikke brukt den selv enda, men bokmerket den siden det var mange andre her på forumet som anbefalte den.

 

forresten så får du 1000 poeng til 82 kr på xbox.com. Tilsammen blir det 355 kr

Endret av formkake
Lenke til kommentar

Auda. Star Wars Kinect har blitt utsatt til 2012. Jeg lurer på om MS og Lucasarts tok seg nær av den negative responsen fra Gamescom.

 

"Microsoft and LucasArts have elected to move the launch of Kinect Star Wars beyond holiday 2011 to ensure the full potential of this title is realized," a spokesperson told us. "This move applies to both the Kinect Star Wars stand-alone game and the Kinect Star Wars Limited Edition Console. We will communicate additional timing information at a later date."

http://www.oxm.co.uk/32722/news/kinect-star-wars-delayed/

Lenke til kommentar

Noe tips til partyspill\damespill til xbox?

Som nevnt tidligere kjøpte jeg en brukt xbox, og fikk med disse tittlene:

Red Dead Redemtion

Forza 2 og 3

Halo Reach

Battlefield Bad Company 1 og 2

og Gta IV.

 

Dama ble jo gla for at jeg ordnet xbox i leiligheten, men ingen av disse spillene appelerer til henne (forståelig nokk)

Så undret på om det er noen gode damespill\partyspill ute å går? Tenker litt på noe ala Mario Party med masse minigames og multiplayer.

Har 3 stikker så tar gjerne imot tips til morsomme multiplayerspill :)

Lenke til kommentar

xbox.com: 499

maximuscards.com: 50 usd = 273 nok

 

Liker prisen på den 'maximuscards.com' nettsiden, regner med den er helt sikker og grei og bruke?

 

Ser og nå at Elkjøp.no selger til 399, og da inkludert 800 points.

Har ikke brukt den selv enda, men bokmerket den siden det var mange andre her på forumet som anbefalte den.

 

forresten så får du 1000 poeng til 82 kr på xbox.com. Tilsammen blir det 355 kr

 

Jeg har brukt http://www.cheapxboxlivecodes.com/ i noen år nå. Både til eget og mine brødres bruk. Veldig kjapp og grei service. Får kodene innen en time etter kjøp.

 

Kan kjøpe EU/US etc live subscription og points. Så om du f.eks også har en US konto for å få tilgang til US only ting fra xbox-live så er jo det veldig greit.

 

12 mnd = 285.829 kr

14 mnd = 348.373 kr

 

800 points = 89.26 kr

1200 points = 107.130

 

Så relativt greie priser i forhold fra direkte fra xbox.com =)

Lenke til kommentar

xbox.com: 499

maximuscards.com: 50 usd = 273 nok

 

Liker prisen på den 'maximuscards.com' nettsiden, regner med den er helt sikker og grei og bruke?

 

Ser og nå at Elkjøp.no selger til 399, og da inkludert 800 points.

Har ikke brukt den selv enda, men bokmerket den siden det var mange andre her på forumet som anbefalte den.

 

forresten så får du 1000 poeng til 82 kr på xbox.com. Tilsammen blir det 355 kr

 

Jeg har brukt http://www.cheapxboxlivecodes.com/ i noen år nå. Både til eget og mine brødres bruk. Veldig kjapp og grei service. Får kodene innen en time etter kjøp.

 

Kan kjøpe EU/US etc live subscription og points. Så om du f.eks også har en US konto for å få tilgang til US only ting fra xbox-live så er jo det veldig greit.

 

12 mnd = 285.829 kr

14 mnd = 348.373 kr

 

800 points = 89.26 kr

1200 points = 107.130

 

Så relativt greie priser i forhold fra direkte fra xbox.com =)

Live-prisen var grei men poengene var jo rådyre! Dyrere enn xbox.com tilogmed!

107 kr for 1200 poeng er 0,089275 pr. stk. Her er en oversikt over de andre:

 

 

Microsoft:

0,082

 

Ebay-link fra posten over (1200):

0.078929863

 

Play.com (1200):

0,0733497053

 

Play.com (2100):

0,0628921538

 

biit.no (1200):

0,0608333333 +frakt

 

biit.no (2100):

0,0523809524 +frakt

 

biit.no (1200+2100):

0,0554545455 (gratis frakt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...