Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Syntes det er litt morsomt, da Nye xboxen blir 20% kraftigre enn Nintendo Wii U...

Tenker slik;

Xbox(/ps3) = Alle der de som har en interesse for spill, spiller på

Nintendo; Der de familiespillerene er.

 

Så at Interesse spillerene, spiller på en konsoll som bare er 20% kraftigre enn familiekonsollen....

 

Denne inndelingen er grovt forenklet og viser bare at du har liten kjennskap til hva som faktisk foregår på Nintendo sine plattformer generelt, og Wii spesielt. Snarere er det nok slik at de som har interesse for spill, spiller på alle konsollene. Så har PS360 og Wii både dedikerte og mindre dedikerte spillere. Er du mer interessert i spill om du kjøper Cod og Fifa hvert år enn hvis du kjøper nyeste Just Dance? I think not.

 

Fakta er at alle tre konsollene har en rekke spill som folk med interesse for spill bør ha interesse for å spille - hvis ikke er det bare ren fanboyisme som er i veien - eller kunnskapsløshet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er meget fornøyd med grafikken vi har i dag.

Eneste jeg savner er bedre flyt og 1080p, ikke opp til ~720p slik vi har i dag.

 

Skjønner ikke hvorfor folk syter om skjermkort når det aldri har vært en konsoll som har blitt sluppet med et high end skjermkort... ever.

 

Det jeg savner mest er bedre spill, ikke klone etter klone av First Person Shooters og annet dritt jeg har spillt hundre ganger før.

Endret av PantZman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meget fornuftig post der PantZman. Når det er sagt, jeg tror ikke disse tallene stemmer. Tipper at når alt kommer til alt, så vil Wii U ligge ca 4 ganger over 360, mens Xbox 3 ligger ca 8 ganger over. Altså blir ikke forskjellen 20% men 100%, og de som fremdeles ønsker å bevare skillet blir fornøyde - nesten ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Hvor mange er keene på å betale 7k for neste generasjon Xbox? Tviler ikke på at de ville klart å lage en Xbox som er 15 ganger raskere hvis det ikke var for at prisen også må kunne være gunstig for alle andre.

 

Om jeg ikke husker feil så betalte jeg 6000,- for X360,1spilll og 1år Xlive når den ble lansert...betalte nesten 6 for PS3 også. :p

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil så betalte jeg 6000,- for X360,1spilll og 1år Xlive når den ble lansert...betalte nesten 6 for PS3 også. :p

Da betalte du altfor mye. :p Standardprisen for 20GB-utgaven lå på rundt 3500kr, og Elkjøp solgte den for 3000kr på lanseringsdagen. Jeg tok til takke med en prislapp på 3400kr hos EB Games.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er voldsomt opptatt av grafikk, så kunne jeg godt tenke meg at de heller gjorde den raskere og økte prisen det nødvendige. Er mange av oss som ikke har noe problem med å betale det som må til, så kan heller de som er misfornøyde vente til den synker i pris. Slik vil den også være relevant lengre.

Lenke til kommentar

Er meget fornøyd med grafikken vi har i dag.

Eneste jeg savner er bedre flyt og 1080p, ikke opp til ~720p slik vi har i dag.

 

Skjønner ikke hvorfor folk syter om skjermkort når det aldri har vært en konsoll som har blitt sluppet med et high end skjermkort... ever.

 

Det jeg savner mest er bedre spill, ikke klone etter klone av First Person Shooters og annet dritt jeg har spillt hundre ganger før.

 

Mangel på FSAA + flyt er ett problem i dag, enkelte titler er jo jaggies`ahoy der ute. Ellers er jeg helt enig med deg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker feil så betalte jeg 6000,- for X360,1spilll og 1år Xlive når den ble lansert...betalte nesten 6 for PS3 også. :p

Da betalte du altfor mye. :p Standardprisen for 20GB-utgaven lå på rundt 3500kr, og Elkjøp solgte den for 3000kr på lanseringsdagen. Jeg tok til takke med en prislapp på 3400kr hos EB Games.

 

Betalte vist mer...men det var en bundle da som Elkjøp hadde..betalte 7795,- :D

 

http://web.archive.o...atalog-Redirect

Lenke til kommentar

Lurte på en liten ting.

Jeg har nylig installert Forza Motorsport 3 og snart Forza på en liten minnepenn, men stemmer det virkelig at man må ha i spill dvden selv om man har det installert?

Kanskje dumt spm.

Men jeg gjorde det litt pga jeg ikke trengte dvden lengre, og håpet på at Xboxen ikke skulle bråke så jævligt når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Rundt hvilke tider er det E3 er igjen, er det i Juni eller noe sånt, eller tar jeg helt feil? Gleder meg skikkelig nå, selvom det er en stund til, men ettersom det har vært så mye rykter rundt ny PS konsoll og Xbox konsoll. Vi får vel bare vente å se hva de har å by på, men uansett blir det nok mye bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...