Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

var ikke MGS3 også tilgjengelig på Xbox?

 

Jeg tror uansett jeg står over da jeg har alle de spillene fra før, og MGS4 drepte serien litt historiemessig for meg (selv om det isolert sett er et bra spill). Vi trenger at de starter på nytt igjen.

 

@Samaritan: Var forsåvidt et godt argument at det ville være interessant å se hvordan den Google-tjenesten virker, men blir nok Xbox på meg - skal bare spille ferdig Shadow Complex først (awesome spill forresten)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Metal Gear Solid 2 var da vitterlig tilgjengelig på Xbox.

 

 

Jo det er sant, MGS 2: Substance eller hva det het. Men det er jo egentlig NÅ de har sagt at alle MGS spillene skal komme til Xbox også. Jeg håper det selv, men når jeg tenker over det, så vurderer jeg kanskje å heller kjøpe det til PS3. Får det også billigere da fra biit.no/amazon.co.uk siden det holder seg under tollen (Altså 200kr), hvilket Xbox versjonen ikke gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Vurderer å bytte ut min Omnia 7 mot en Lumia 800. Det kommer jo 27 tidseksklusive XBL-spill fra EA om ikke så lenge, til Nokia.

Apps kommer sakte, men sikkert, PrideCake :)

Lenke til kommentar

Jeg tviler litt på at ryktene om den neste xboxen stemmer, dessuten er det vanlig å øke kraften underveis, så selv om den er seks ganger kraftigere nå, så vil den kanskje være åtte ganger kraftigere når den kommer i butikkene. 360 fikk jo eksempelvis dobbelt så mye ram i siste øyeblikk, så slike ting kan fint skje her også.

Lenke til kommentar

Syntes det er litt morsomt, da Nye xboxen blir 20% kraftigre enn Nintendo Wii U...

Tenker slik;

Xbox(/ps3) = Alle der de som har en interesse for spill, spiller på

Nintendo; Der de familiespillerene er.

 

Så at Interesse spillerene, spiller på en konsoll som bare er 20% kraftigre enn familiekonsollen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...