Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

den taklinga til tollefsen der var totalt unødvendig. Håper egentlig han slipper fler kamper i OL iår. han kjørte albuen opp i hodet, hjelmen falt av og blodet rant på isen.

 

Flere kamper? Hehehe...dette er den siste kampen til Norge i OL i år.

 

Neandertaleroppførsel av Tollefsen, ikke bare har han ødelagt kampen for Norge (Slovakia scoret to mål i det fem-minutters PP), men han har også ødelagt omdømmet til hockey i Norge. Kunnskapsløse hockey-hatere vil tro dette skjer i hver eneste kamp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo egentlig varemerket til tollefsen på godt og vondt.. han er en fighter og denne gangen dro han det litt for langt, men synes ikke den var sååå ille.. den til ovechkin på jagr var jo også ganske brutal selvom den var "ren"..

edit: men den var unødvendig og dum, synd å miste tollefsen som er en av våre beste backer syns jeg.. og enda mere tragisk er PP vi får imot oss..

 

Jaaaaaaa vikingstad og bastiansen!! vi har fortsatt sjansen og jeg har trua på kvart mot 3kronor!!!! 0.1sek igjen når bastiansen putter :dribble:

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Æsj 3-4...

synes faktisk han har vært en strålende kommentator.. bedre enn det som ellers har vært...

 

edit: skjer med forbanna feige dommere?? er de kjøpt og betalt som resten av de h****** dommerne som har dømt så langt??? arrggghhhh

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Jeg synes de som har kommentert ishockeyen for NRK har vært regelrett elendige i OL. Søndag/Natt til mandag valgte jeg å se på SVT.

 

Fikk ikke/får ikke sett pågående kamp. Dere som så taklinga til Tollefsen, var den like ille/verre enn taklinga til Pitkänen mot Hörnkvist mandags morra? (Han fikk jo samme straff, 5min major + matchstraff for checking to the head)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det irriterende at en av kommentatorene på NRK er svensk?...

 

Ja? Denne svensken fra SVT har mer kunnskap i lillefingeren enn hele NRK til sammen.

 

Synd, og tragisk dårlig dømt. Sånn går det når man spiller mot et Big 7-lag, dessverre. En helt ufattelig prestasjon av Norge, som alt for få skjønner. Slovakia er tettpakket med NHL-stjerner.

Lenke til kommentar

De hockeykommentatorene er så elendige at jeg ville foretrekke å se uten kommentering.

 

"Kom igjen, nå, få pucken oppover!"

"Kjempe nå, gutter!"

"Neeeeeeeei, hva driver dommern med?!"

Det var digg at de byttet ut Vellan med Håkan Södergren, mye bedre kommentator.

 

EDIT: David Fjäll var det som kommentrete vist, bare jeg som er trøtt.

 

Kjipt at Tollefsen øderla dette for oss! Snakk om idiot!

Men syns fortsatt vi spilte veldig bra og kjempet hele veien ut.

Startet å se kampen hjemme og rushet til jobben i siste pause å rakk 3periode.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Det er rett og slett latterlig at Slovakia trenger en korrupt og/eller udugelig dommer for å slå Norge. Idag spilte de med en ekstra mann på isen, det er sikkert. Jeg håper de får ordentlig juling av svenskene.

 

 

Forøvrig likte jeg den svenske kommentatoren godt. Hvis man ikke skjønner svensk er man sannsynligvis ikke gammel nok til at man burde få lov til å sitte oppe så sent uansett.

Lenke til kommentar

Vært mye bra kamper i dette mesterskapet, har ikke fått sett så mye, men det jeg har sett har vært high-tempo og generelt høy kvalitet. (Et par unntak er det såklart).

 

Spesielt Sveits-Norge og USA-Canada var höydare.

 

Når det gjelder de norske kommentatorene, har jeg dem langt oppe i halsen. Så USA - Canada og Sverige - Finland på SVT, og må si at kvaliteten var mye høyere. Selv om man så klart skal være litt partisk i et mesterskap når man kommenterer eget lag, må jeg si at det svenske kommentatorparet både klarer å være dyktige og likevel litt blågule i kommentarene, i motsetning til det norske paret, som faktisk tidvis hørtes ut som de var i trenerteamet og sto i boksen og ropte til spillerne.

 

(En liten sidenota: I en kamp jeg ikke så/Ikke vet hvilken var, hadde en kompis av meg hørt de uttale "Og her kommer spiller NN fra LA Lakers". Regner med de fleste ser brøleren her)

Lenke til kommentar

Jeg synes de som har kommentert ishockeyen for NRK har vært regelrett elendige i OL. Søndag/Natt til mandag valgte jeg å se på SVT.

 

Fikk ikke/får ikke sett pågående kamp. Dere som så taklinga til Tollefsen, var den like ille/verre enn taklinga til Pitkänen mot Hörnkvist mandags morra? (Han fikk jo samme straff, 5min major + matchstraff for checking to the head)

så ikke Pitkänen mot Hörnkvist, men hvis du så den fra ovechkin på jagr så var den ganske lignende bare tollefsen traff mer med albuen i hodet på stakkars karen.. er sikker på at det ikke var tilsiktet vel og merke, sett flere klipp på youtube av tollefsens hits og ser i mine øyne ut som at han rett og slett er litt uheldig i situasjonen og kommer feil inn..

Lenke til kommentar

Neandertaleroppførsel av Tollefsen, ikke bare har han ødelagt kampen for Norge (Slovakia scoret to mål i det fem-minutters PP), men han har også ødelagt omdømmet til hockey i Norge. Kunnskapsløse hockey-hatere vil tro dette skjer i hver eneste kamp...

Har opplevd det på Twitter allerede i dag, prøvd å svare.

Eks

Svar

Hadde en lengere diskusjon med han etter den der

Svar

Runde 2

Svar 2

Runde 3

Svar 3

 

Norge har gjort et fantastisk mesterskap å har frelst meg for sporten hockey!

Fantastisk spilt i dag, hadde vi hatt litt fler spillere vi kunne bytte med tror jeg vi kunne vunnet.

Det var godt å høre!

Lenke til kommentar

så ikke Pitkänen mot Hörnkvist, men hvis du så den fra ovechkin på jagr så var den ganske lignende bare tollefsen traff mer med albuen i hodet på stakkars karen.. er sikker på at det ikke var tilsiktet vel og merke, sett flere klipp på youtube av tollefsens hits og ser i mine øyne ut som at han rett og slett er litt uheldig i situasjonen og kommer feil inn..

 

Så dessverre ikke Ovechkin mot Jagr, og har ikke Silverlight på jobbpcen, så får ikke sjekka NRKs sider før i kveld...

 

Men er vel disse tre taklingene som kommer til å huskes fra mesterskapet, tror jeg. Ovechkin fikk vel også matchstraff?

Lenke til kommentar

så ikke Pitkänen mot Hörnkvist, men hvis du så den fra ovechkin på jagr så var den ganske lignende bare tollefsen traff mer med albuen i hodet på stakkars karen.. er sikker på at det ikke var tilsiktet vel og merke, sett flere klipp på youtube av tollefsens hits og ser i mine øyne ut som at han rett og slett er litt uheldig i situasjonen og kommer feil inn..

 

Så dessverre ikke Ovechkin mot Jagr, og har ikke Silverlight på jobbpcen, så får ikke sjekka NRKs sider før i kveld...

 

Men er vel disse tre taklingene som kommer til å huskes fra mesterskapet, tror jeg. Ovechkin fikk vel også matchstraff?

ovechkin fikk ingenting.. var en helt clean hit så var ikke noe å straffe der.. det endte med ett angrep som førte til mål.. så nettopp Pitkänen sin albue takling og synes den er verre enn tollefsen sin, men tollefsen slo hjelmen av slovakern så han dunka hodet godt i isen.. :whistle:

Lenke til kommentar

"Tuesday night's game was just another chapter in an intriguing Olympic story authored by the never-say-die Norwegians. " nhl.com

 

Leste også på nhl.com her om dagen at Norge er/var det mest underholdende laget i mesterskapet.

Vi har jo spilt ett bra mesterskap, hadde det ikke vært for Tollefsen skal du ikke se bort i fra at vi hadde vært videre.

Hadde vært fint om Lubos Bartecko hadde festet hjelmen sin før han hadde gått ut på banen.

Han gjør nok det neste kamp han skal spille.

 

"Stäng av norsken på livstid" skriver Tomas Ros i en blogg på Aftonbladet, men han får jo også høre hvor teit det innlegget var i kommentarene. http://bit.ly/basJ2E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...