Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang).

så akkurat aking på nrk nå, var ikke veldig spennende øvelse det nei.

bare 3 timer igjen til kombinert nå :yes:

Skrevet
Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang).

Har aldri skjønt vitsen med å vise sport i reprise (om det ikke skjer noe spesiellt).. Mister liksom all spenning når jeg vet at det egentllig allerde er avgjort..

Skrevet (endret)

Det er derfor man går ut i vinterværet på dagen!

Stiller Manninen til start i dag? Han var jo med i de 3-4 første verdenscuprennene, men etter det har jeg ikke sett noe til han. Jeg vet han har slitt i mesterskap før når det virkelig gjelder, men er sannelig ikke sikker. I så fall tror jeg Moan får det tøft.

Endret av bruno99
Skrevet
Damn, vant Ammann? Hvor langt hoppet han? :scared:

20m

Nei, det var ikke det kommentatoren sa for en time siden. Eller for to timer siden. Eller tre. Eller i dag tidlig. Eller i går kveld. Ikke når det var direkte heller! :cry:

Skrevet

Det er derfor man går ut i vinterværet på dagen!

Var faktisk ute og akte i sted *stolt* :p

Skrevet (endret)

Sitter og ser litt på Canada VS Slovakia (hockey) fra NRK OL-høydepunkter. Synes ikke kommentatoren der var særlig sprek å lytte til.

Endret av G
Skrevet
Skjer med at mixstafetten har blitt droppet? Ikke det at jeg var en stor fan av det, men var litt gøy å se damer og menn i samme renn.

Mix-stafett har aldri vert olympisk øvelse, kunn i vm. ;) Det er dog snakk om å innføre den til Socchi i 2014, IOC skal vist ta stilling til det neste år.

Ikke det at jeg er særlig stor fan av den mix-stafetten selv. Seks OL-øvelser i skiskytting virker i overkant mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...