Gå til innhold

Tulleringe pizza sjapper, FBI osv i USA med Skype


reppysølv

Anbefalte innlegg

Ja, da sitter jeg her å kjeder meg og har funnet ut at man kan ringe gratis til alt av bedrifter, pizza sjapper, politistasjoner, cia, fbi osv i USA med Skype xD. Ringer først til ett gratis nummer google har og så overfører de meg til dem jeg vil. Har allerede bestilt ett par pizzaer jeg skal hente om en times tid men har ikke kødded noe særlig me FBI da. Har bare lagt på når de svarer. Da lurer jeg på om hva konsekvensene kan være av å tulleringe med Skype? Bor jo i Norge så er vell lite sjans for at jeg blir nødt til å betale for pizzaene? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ring til FBI. De finner ut av hvem det er uansett.

Har hørt (fra en politimann) om noen kompisser som satt på en pc på ungdomskolen de gikk på, så fant de ut at det gikk an å gi tips til FBI på en side. Så de sende inn et tips hvor de skrev at frihetsgudinnen skulle bli sprengt på en bestemt dato.

Dette trodde tydeligvis FBI på, så de fant fram til hvor dette tipset var sendt fra, kontaktet politiet i Norge, som besøkte denne skolen det var sendt fra, fant ut hvilke klasse som hadde brukt pc'ene på skolen da tipset ble sendt inn og snakket med klassen til de guttene til slutt innrømte det.

Da politiet fortalte FBI at det bare var noen gutter på en ungdomskole som hadde køddet seg, mente absolutt FBI at de guttene skulle bli straffet for det/få det på rullebladet. Men det skjedde visst ikke.

 

 

Så ikke gjør det. FBI finner sannsynligvis ut av det, og de virker ikke som noen du vil kødde med ;)

Lenke til kommentar
Ja, da sitter jeg her å kjeder meg og har funnet ut at man kan ringe gratis til alt av bedrifter, pizza sjapper, politistasjoner, cia, fbi osv i USA med Skype xD. Ringer først til ett gratis nummer google har og så overfører de meg til dem jeg vil. Har allerede bestilt ett par pizzaer jeg skal hente om en times tid men har ikke kødded noe særlig me FBI da. Har bare lagt på når de svarer. Da lurer jeg på om hva konsekvensene kan være av å tulleringe med Skype? Bor jo i Norge så er vell lite sjans for at jeg blir nødt til å betale for pizzaene? :p

Vært flere saker om folk som kødderinger via skype og flere som har fått bøter for akkuratt dette. Les betingelsene før du registerer deg et sted neste gang du. Blir nok prikk på rullebladet og bot.

Lenke til kommentar

FBI er ikke så flinke til å ta en spøk, selv ikke når det tydelig fremgår at det er en spøk.

det er vel mest for at folk ikke skal drive å tulle-ringe de at de tar alt seriøst.

 

uansett, slutt med det du driver med, det er bare idiotisk.

de klarer å spore deg nesten uansett hva du gjør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...