Gå til innhold

Prøve noe nytt: råd til brennevin


Juggel

Anbefalte innlegg

Om noen dager skal jeg og en gjeng på hyttetur. I den anledning hadde jeg tenkt til å prøve noe nyy brennevin. Til nå har jeg holdt meg til Bacardi, Vikingfjord, Absolut Vodka og alt det vanlige. Har også prøvd litt whiskey, men dette er jeg ikke så fan av... enda ;)

Lurer på om noen av dere har noen andre ideer til hva jeg kan prøve meg på, og ikke bare det tradisjonelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips:

Kjøp Captain morgan black label. Bland med litt iste (type sitron. gjerne sånn du blander fra pulver). Tilsett cola og litt tequila. Da har du en veldig god drink. Litt usikker på blandingsforholdene, men prøv deg frem.

Dette er det jeg liker å kalle "Jukse-long island ice tea". For det er ikke helt sånn den skal lages, men dette er enklere og fortsatt veldig gdot.

Lenke til kommentar
Tips:

Kjøp Captain morgan black label. Bland med litt iste (type sitron. gjerne sånn du blander fra pulver). Tilsett cola og litt tequila. Da har du en veldig god drink. Litt usikker på blandingsforholdene, men prøv deg frem.

Dette er det jeg liker å kalle "Jukse-long island ice tea". For det er ikke helt sånn den skal lages, men dette er enklere og fortsatt veldig gdot.

 

 

har brukt en variant av den, men da sammen med litt sour mix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...