Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå sett sesongpremieren. jeg skal ikke avsløre noe av det jeg så, men har hvertfall kommet frem til at det er en veldig følelsesladet episode. For alle karakterene faktisk. Syns absolutt at det var en verdig sesongåpning. Gleder meg til å se hva blandt annet Julia Stiles kan bringe til bordet når hun kommer inn i serien. :)

Lenke til kommentar

Rampage: kordan kan man få tak i sesongen når heile sesong 5 ikkje er ferdi og kan ikkje nåes på andre enn torrent å tv.er vel ikkje galt å vær hjelpsom??..

 

Man må selvfølgelig ty til torrents/stream eller lignende, men slik forumreglene er idag så er det ikke lov å linke til streams eller torrents, men det er ikke noe problem å snakke om det. Hvis du ønsker kan du selvfølgelig delta i debatten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256070&st=0

Lenke til kommentar

Skremmende at vi(og da mener jeg dere) i år 2010 fortsatt sliter med å finne episoder på nett....

 

Blandet sesongstart. Quinn og Debra greiene synes jeg ikke noe om, kommer til å bli brukt for mye tid på og egentlig helt uinntresangt. Spent på hvordan det skal gå videre, og om hva som kommer til å være hovedtema i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...