Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er der på mandagen selv. Rundt 12-13, regner jeg med.

Noen interesse for en Diskusjon.no-meetup på Hove?

 

Kunne vært morsomt ^^

Hadde vært kult :)

 

Dette er min første gang på Høvefestivalen, og jeg lurte på om noen kunne si meg hvilken camp som er best å sove på? :)

 

Det spørs egentlig litt på været, og tilfeldigheter om hva slags mennesker det er rundt deg der og da.. Jeg ville uansett holdt meg unna Camp Nord, det er lengst unna og er litt skjermet fra festivalen ellers. Litt det samme med Camp Paddock, som ligger nesten nede ved akkrediteringen og ved ut-og inngangen slik at det er veldig mye mennesker som går gjennom hele tiden.

 

Hvis det regner er nok Camp Sommerfugl et bra alternativ da det er kort gress og ligger helt flatt. Da blir det ikke helt vanvittig gjørmete om det skulle bli mye regn. Hvis det regner må du for all del også holde deg unna nederst på Camp Smørøyet, hvor det også lett kan bli gjørmete. Men er det fint vær er det nesten det samme hvor du camper, for da er det fint uansett :)

 

http://www.hovefestivalen.no/uploads/10/kart_2010_web.pdf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ikke lenge igjen nå! Når setter folk kursen mot Hove?

På denne tida om ei uke er jeg nok allerede på bussen, så. :whistle:

 

Noen interesse for en Diskusjon.no-meetup på Hove?

Jepp, så klart! :)

Lenke til kommentar

Snikpellik, er du frivillig eller stabb?

Hva skal man si, blanding av presse og stab kanskje. Når det er sagt så mottar jeg ikke noe lønn rett fra Hove så man kan jo si at jeg jobber frivillig for festivalen også :) Fordi jeg vil bidra og synes det bare er veldig gøy.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

ah, du kommer med NRK eller noe sånt?

 

Stabb = ansatt av HoveRepublic (hovefestivalen)

Nei, jeg er der for Hove Republic ansatt av Hovefestivalen som fotograf. På festivalen går bildene rett i den avisa som kommer ut hver dag på festivalen, og bildene blir også brukt f.eks på hovefestivalen.no, brosjyrer, programguide osv.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Awesome! Reiser selv ned tidlig, tidlig søndagsmorgen så vi er der til campen åpner :)

Bra, bra! Du må være med på forumtreff da, du har jo vært på festivalen alle år men har aldri sett snurten av deg siden du sikkert har vært opptatt med festivalting.

Lenke til kommentar

Awesome! Reiser selv ned tidlig, tidlig søndagsmorgen så vi er der til campen åpner :)

Bra, bra! Du må være med på forumtreff da, du har jo vært på festivalen alle år men har aldri sett snurten av deg siden du sikkert har vært opptatt med festivalting.

 

Ja, det er jeg keen på! Har vært mye løping rundt med kamera og det blir nok ikke noe mindre i år, men et forumtreff har jeg nok alltids tid til. Hvis noen her står helt fremme på en konsert og spotter meg i fotogropa er det forresten bare å skrike, så kan jeg prøve å få til noen artige publikumsbilder :w00t:

 

Når kan det passe for folk med meetup da?

 

 

mhm, er stabb i sikkerhet :)

Jeg drar ned på Onsdag :p

Ah, så bra! Lurer på en ting som du kanskje vet? På camppasset jeg fikk tilsendt står det "guestpass camping". Betyr det at jeg kun kan holde meg til gjestecampen, eller får jeg et bånd som lar meg være hvor jeg vil på campen?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, det er jeg keen på! Har vært mye løping rundt med kamera og det blir nok ikke noe mindre i år, men et forumtreff har jeg nok alltids tid til. Hvis noen her står helt fremme på en konsert og spotter meg i fotogropa er det forresten bare å skrike, så kan jeg prøve å få til noen artige publikumsbilder :w00t:

 

Når kan det passe for folk med meetup da?

Fett! Hver gang jeg har stått fremst på en konsert kikker jeg jo, men det er litt vanskelig å vite hvem man skal se etter, da. :p

 

For meg passer det alle dager, så fremt det ikke er konsert. :whistle:

 

Kan sikkert påta meg ansvaret med å organisere treff om ingen andre føler et sterkt behov for akkurat dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...