Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt på bussen på vei hjem fra Tønsberg i dag, og da var det et par som skulle ned på Hove. De hadde planlagt å campe på utsiden av området inntil campen åpner i morgen, kan ikke si at jeg misunner dem.

 

Forøvrig kan jeg melde om at det er en helt klar natt nå, og jeg tror været vil holde seg. Kommer til å bli en nydelig festival!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fabelaktig! Bussen min går 15:20 i dag, har pakket ferdig og venter egentlig bare på å kunne gå til stasjonen. :wee:

Å campe utenfor området virker litt i overkant hardcore for min del, får da holde å reise ned to dager før festivalen begynner for fullt. :)

Lenke til kommentar

Muse og As I Lay Dying var nok høydepunktene mine. Muse fordi jeg kan mange av sangene på bass selv og det var gøy å se hvordan han spiller de. As I Lay Dying fordi det var en fantastisk konsert (selv om nakken min verka etterpå) og fordi jeg fikk plekteret til han ene. :wee:

Lenke til kommentar

Selv dro jeg tidlig. Dro torsdagen, så gikk glipp av en del kult, men en viss konsert på onsdagen hadde skylden for flere dager med smerter.

 

Og hvilken konsert snakker jeg om? Gallows, selvfølgelig! Jeg ble så most og knust i pitten at jeg ikke klarte å gå skikkelig på noen dager. Hjalp også at jeg fikk snakket med alle utenom Steph og Stu.

 

Dizzee Rascal var også en smått absurd opplevelse der jeg endte opp med å danse med trommisen i Purified in Blood og bassisten i Kvelertak.

 

Et annet høydepunkt var å gå rundt i campene med høytalere og Rick Astley på full guffe!

Lenke til kommentar

Festivalen skuffa ikke for å si det sånn! Veldig enig med JeepersCreepers angående høydepunkter. Ellers må jeg si det var ok avstander mtp. at vi var absolutt lengst borte fra scenene(om Nord er lenger borte enn sør da). Satt liksom HELT nord inntil gjerdet.

Lenke til kommentar

Har hatt en fantastisk uke, sto helt fremme på Nas, Vampire weekend, Dizzee og Julian Casablancas. Fikk trommestikke fra Alexisonfire og teltkompisen min fikk fra Atreyu. Har tilogmed fått hilse på Milanjo som jeg kjente igjen utrolig nok!

 

Noen andre som har møtt Diskusjon.no folk? :)

 

Vi hadde jo forumtreff på mandagen ^^ Skuffende oppmøte der bare jeg, Milanjo og Cognomen møtte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...