Gå til innhold

Bayonetta informasjon, spørsmål og diskusjon.


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det mangler ingenting som andre spill i samme sjangre har, det har rett og slett mer av det gode med litt til. Ser ikke hvordan det kan bli kjedelig i lengden (i forhold til alle andre slike spill).

 

Det spørs kanskje hva man vil ha ut av selve sjangeren. Om det kun er de samme angrepene og samme fiendene hele veien vil jeg gå fort lei. ;)

 

det er en overraskende mengde forskjellige komboer.

 

har du prøvd noen av disse?

 

 

:p

 

http://www.youtube.com/watch?v=XdQAHbS9c44

Lenke til kommentar

Ja, det er visst en enorm komboliste. Det spørs ikke hva man vil ha ut av sjangeren, for dette spillet har flere komboer enn de aller fleste spill i samme sjanger, har mange forskjellige våpentyper, man kan plukke opp våpnene til fiendene osv. Dette virker så mye mer variert enn f.eks Devil May Cry, God of War og Ninja Gaiden.

Lenke til kommentar

Det virker i hvertfall som om det har fått mye positiv omtale hos de som har anmeldt det så langt. Jeg hadde det også veldig artig med demoen og spillte den 5-6 ganger.

 

Variasjon tror jeg ikke blir noe stort problem på grunn av en lang liste med forskjellige måter å kverke mange forskjellige fiender på, sterke visuelle effekter, spennende historie, mange små mål og belønninger, oppgradering av utstyr og liknende.

Lenke til kommentar
Det virker i hvertfall som om det har fått mye positiv omtale hos de som har anmeldt det så langt. Jeg hadde det også veldig artig med demoen og spillte den 5-6 ganger.

 

Variasjon tror jeg ikke blir noe stort problem på grunn av en lang liste med forskjellige måter å kverke mange forskjellige fiender på, sterke visuelle effekter, spennende historie, mange små mål og belønninger, oppgradering av utstyr og liknende.

 

Ikke glem at musikken er fantastisk. Mange intense og fengende melodier!

 

Bare åtte dager igjen nå... Jeg skal kjøpe det på dagen. Glad det er helg rett etter, og det blir en god helg.

Lenke til kommentar

Gamestop har det inne, men selger ikke før fredag. Hadde nylig et uheldig tilfelle der som gjør at jeg aldri mer skal kjøpe noe derfra mer, hvertfall.

 

Om jeg bestiller fra Gamezone, pleier de da å sende en dag før release eventuelt slik at jeg får spille i helgen?

 

 

Kotaku-review oppe. Eneste ordentlige negative punkter ser ut til å være stygg PS3-versjon og litt kameratrøbbel (sistnevnte er omtrent en selvfølge for slike spill). Gleder meg bare mer og mer!

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Det ser ut som om de har det inne på elkjøp sin nettbutikk til kr 400, men kun ps3 versjonen. Jeg vet at de har xboxversjonen hos min nærmeste elkjøp og håper at de kjører samme pris på det der.

 

Har ingen spilø jeg føler for å bytte inn nå. Gleder meg til i morgen :)

Lenke til kommentar

Det er, etter hva jeg har hørt fra flere kilder, ikke fikset, dessverre :(

 

 

Edit: Rukket å spilt ferdig et par kapitler... Og det er fuckings awesome. Vanskelig å kjede seg med Bayonetta!

 

Jeg vil si at det har potensiale til å bli mitt favoritt Hack-and-Slash.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

ja,ble ferdig med bayonetta igår. og må bare si wow. Spillet får deg literaly til og måpe på bosser og climaxes og kommentarer.Jeg vil vel si at bayonetta ER mitt favoritt hack n slash spill,men er bare så jævli vanskelig på slutten even på normal.

 

Alle bosser etter chapter 5 er epice etter min mening.

Lenke til kommentar

Ble ferdig på lørdag. Det var et helt vanvittig kult spill med en elendig historie. Men det er vanskelig på hard. Har lagt det ifra meg forløpig etter å ha spilt igjennom en gang på rundt 12-13 timer. Men det fortsatt deler av spillet jeg ikke har spillt som man må finne (alfheim).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...