Gå til innhold

Bayonetta informasjon, spørsmål og diskusjon.


Locrin

Anbefalte innlegg

Noen som har PS3 versjonen og kan fortelle om den har blitt patchet og om det har vært til hjelp for ytelseproblemene?

 

Nei. PS3 versjonen suger like mye. Kommer nok aldri noen patch. Er ikke bare å patche så store forskjeller som det er snakk om. Dårligere teksturer, over dobbelt så dårlig framerate osv. Kjøp kun hvis du ikke kan spille på 360.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som stusser over hvorfor folk kaller dette spillet kort? Det varte mye lengre enn jeg forventet, har brukt 10 timer nå og er ikke ferdig enda.

 

Jeg har en klage med spillet da, og det er at kameraet+uforutsigbare angrep fra fiender gjør det vanskelig å dodge mye av angrepene. Men ærlig talt så har jeg ikke spilt mange spill innenfor sjangeren hvor dette ikke er et problem...

 

Bayonetta er tøffere enn Kratos+Dante btw. Hun tar ikke imot dritt fra noen.

 

 

Bossen i vannet er viiiiill

 

Endret av Patney
Lenke til kommentar

KJøpte spillet for PS3 igår og så langt er det bare digg, knallgodt spill.

 

Var ikke klar over problemene med PS3 versjonen før jeg leste denne tråden idag, så lykkelig uvitende merket jeg heller ikke noe til problemene igår. Har også 360 så skal laste ned demoen ikveld og sjekke om det er som natt og dag mellom versjonene.

Lenke til kommentar
Med mindre du har tenkt til å kjøpe 360-versjonen om det er stor nok forskjell, anbefaler jeg deg å ikke sjekke ut forskjellene :p

 

Tenkte det samme, men "curiosity killed the cat". Jeg må bare sjekke når jeg kommer hjem :!:

 

Uansett så klarer jeg nok å leve med det, som sagt så merket jeg ingen "game breaking isssues" igår, så selv om det er lavere framerate og dårligere teksturer så skal jeg nok alltid klare å fullføre spillet. Koste meg med spillet igår, og vil nok gjøre det idag også :-)

Lenke til kommentar

Søstra mi spiller det nå (hun har alltid vært DMC-fan), litt "trist" å se på da. Hun klarer ikke å dodge noe særlig i det hele tatt, noe som er veldig viktig i dette spillet. Og mot større fiender står hu bare på avstand og skyter med vanlige pistoler hele tiden for å være trygg, ting tar litt tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var det spillet fullført. :) Kjempebra spill.

 

Patney, hvis søstra di sliter med dodging/witch time, så er det kanskje like greit å skru ned vansklighetsgraden. Da får du en dokke som hjelper med komboer, og da er det mindre å konsentrere seg om, og endel enklere å å trykke på R2-knappen på riktig tidspunkt.

 

Etter all klagingen over Sega sin PS3-konvertering så regnet jeg med det skulle være relativt dårlig, men loadetidene var ikke noen game-breaking-issues hos meg.

Du kan trene på kombo'er i når det loader, og så er det statistikk over hvor mange av de forskjellige komboene du har gjort på loadeskjermen, er greit tidsfordriv.

Loadingen i Dragon Age (Steam-versjonen) var mye mere game-breaking for å si det slik.

 

Opplevde en bug i spillet, det var umulig å hoppe opp på den ene bossen sitt minihode som vi skal svimeslå for deretter å løpe bort til hoved-hodet på - så jeg måtte vente til han drepte meg, slik at jeg kunne loade bossen inn på nytt igjen, og da var det ikke problemer. :)

 

Lenge siden jeg spilte ett spill i hack'n slash-genren jeg likte så bra. Tror faktisk det kan være favoritten min denne generasjonen, ilag med Heavenly Sword.

Den ene cut-scenen

(statue/bensin-tankbil)

var fantastisk, jeg lo sikkert i 5 minutter etterpå. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Hun er blitt bedre nå etter litt veiledning av meg, hehehehehehhehehhhhh. Det er sant da.

 

Hører på den fantastiske musikken fra spillet nesten hver dag, kan ikke vente til 360en kommer tilbake fra rep så jeg kan spille. Jeg skal en dag skåre (pure) platinum på alle kapitler og vanskelighetsgrader!

 

Rudi, hva er ditt favorittvåpen? Selv liker jeg å

 

ha et sett klør på bena og enda et sett på armene. Ingenting slår det. Nå skal det nevnes at jeg gikk glipp av skøytene og bazookaene.

 

 

Also endgame:

 

Øyeblikket hvor man fikk styre kula mot panna til Balder var perfekt. Likte bruken av herlig englekor.

 

Endret av Patney
Lenke til kommentar

jeg vil vel si at bayonetta er favoritt spillet mitt innen sjangern,Er bedre enn DMC4,det krever 100% fokus motsetning til andre innen sjangern,ser bort fra NG.Bossene er epice.Prövde og spille bayonetta på hard en liten stund,ble fort eid.mister du fokusen i spillet så dör du fort.

 

Jeg bare håper på at den patchen kommer,så jeg får runde bayonetta igjen uten noe spesiell loading.

 

jeg digga slutten,de trudde ho var död så bare kom ho opp fra de döde og begynte og synge med englene.Simply a masterpice av story og gameplay. Får håpe det blir laga en sequel av bayonetta.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
jeg vil vel si at bayonetta er favoritt spillet mitt innen sjangern,Er bedre enn DMC4,det krever 100% fokus motsetning til andre innen sjangern,ser bort fra NG.Bossene er epice.Prövde og spille bayonetta på hard en liten stund,ble fort eid.mister du fokusen i spillet så dör du fort.

 

Jeg bare håper på at den patchen kommer,så jeg får runde bayonetta igjen uten noe spesiell loading.

 

jeg digga slutten,de trudde ho var död så bare kom ho opp fra de döde og begynte og synge med englene.Simply a masterpice av story og gameplay. Får håpe det blir laga en sequel av bayonetta.

 

Bayonetta-sequel er lite sannsynlig, da produsenten aldri har lagd en sequel før. Han lagde Devil May Cry, Okami, Viewtiful Joe, men ingen av oppfølgerene til nevnte serier.

 

Og husk spoiler tags!

Lenke til kommentar
jeg vil vel si at bayonetta er favoritt spillet mitt innen sjangern,Er bedre enn DMC4,det krever 100% fokus motsetning til andre innen sjangern,ser bort fra NG.Bossene er epice.Prövde og spille bayonetta på hard en liten stund,ble fort eid.mister du fokusen i spillet så dör du fort.

 

Jeg bare håper på at den patchen kommer,så jeg får runde bayonetta igjen uten noe spesiell loading.

 

jeg digga slutten,de trudde ho var död så bare kom ho opp fra de döde og begynte og synge med englene.Simply a masterpice av story og gameplay. Får håpe det blir laga en sequel av bayonetta.

 

Bayonetta-sequel er lite sannsynlig, da produsenten aldri har lagd en sequel før. Han lagde Devil May Cry, Okami, Viewtiful Joe, men ingen av oppfølgerene til nevnte serier.

 

Og husk spoiler tags!

 

Jeg har ikke peil på hvordan man gjör spoiler tags,dessuten så har jo DMC en serie fra 1-4 forhåpentligvis vil bayonetta.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
jeg vil vel si at bayonetta er favoritt spillet mitt innen sjangern,Er bedre enn DMC4,det krever 100% fokus motsetning til andre innen sjangern,ser bort fra NG.Bossene er epice.Prövde og spille bayonetta på hard en liten stund,ble fort eid.mister du fokusen i spillet så dör du fort.

 

Jeg bare håper på at den patchen kommer,så jeg får runde bayonetta igjen uten noe spesiell loading.

 

jeg digga slutten,de trudde ho var död så bare kom ho opp fra de döde og begynte og synge med englene.Simply a masterpice av story og gameplay. Får håpe det blir laga en sequel av bayonetta.

 

Bayonetta-sequel er lite sannsynlig, da produsenten aldri har lagd en sequel før. Han lagde Devil May Cry, Okami, Viewtiful Joe, men ingen av oppfølgerene til nevnte serier.

 

Og husk spoiler tags!

 

Jeg har ikke peil på hvordan man gjör spoiler tags,dessuten så har jo DMC en serie fra 1-4 forhåpentligvis vil bayonetta.

 

Joda, kanskje en sequel er godt mulig, men du vil nok merke litt fravær av den sjarmen Bayonetta hadde da mannen bak det mest sannsynlig ikke vil jobbe med det. Han jobbet forresten med Resident Evil 2(og bare den, etter hva jeg har hørt) og, som jeg synes er den mest stemningsfulle og interessante i serien, og det beviser at han vet hva han gjør for min del.

 

Fikk tilbake Xboxen fra service her om dagen og da har jeg endelig fått tid til å spille dette mer. Det er så digg. Gøy å finne en del vers jeg aldri fant første gang. Jeg har enda ikke funnet isskøyter og bazookaene :'(

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Is-skøytene er artige og gir en litt annen spillestil. Det er veldig uvant å gli rundt på bakken uten feste i begynnelsen. Men det blir raskt en fordel når man lærer å utnytte farten man får. Jeg har lyst til å spille bayonetta, men er "desverre" dypt engasjert i Mass Effect 2 og har snart spillt 25 timer. Begytne også å spille på hard, men ble gruset på første nivå. Da hadde jeg nettop fullfør spillet og hadde ikke motivasjon til å begynne på nytt enda. Men jeg gleder meg til å prøve senere ettersom de putter inn flere og vanskeligere fiender. Man beholder jo også alt man har skaffet seg tidligere noe som er kjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...