Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Småe pupper er også greit

 

post-195894-1261338779_thumb.jpg

 

Nei små pupper er ikke greit. Ser du på Discovery-channel? Da har du kanskje hørt utrykket "jo større jo bedre" :D Syns det passer inn her :!:

Bags of joy, om du skjønner hva jeg mener? Har du sett dama som står som modell for Cubus reklamen? Herregud :nei: Hun bruker liksom en A-cup og klarer ikke fylle den engang :( Ikke bra

 

Herregud, fy faen.

Snakker du om Mini Anden nå? FY FAEN, DET FÅR DU FAEN MEG IKKE LOV TIL Å GJØRE!

:realmad:

Lenke til kommentar

Perfekt tråd for å dele hva jeg fikk opp når jeg googlet "epic" (som jeg nå har funnet ut betyr "uforglemmelig", og begynner å lure på om andre egentlig vet hva det betyr når de slenger det rundt seg i alle regninger).

 

Jeg synes forøvrig pupper er blitt litt for lett tilgjengelig, å hvis jeg noen gang får en datter skal hun aldri komme i nærheten av ett kamera.

 

45165-468x-epic.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Perfekt tråd for å dele hva jeg fikk opp når jeg googlet "epic" (som jeg nå har funnet ut betyr "uforglemmelig", og begynner å lure på om andre egentlig vet hva det betyr når de slenger det rundt seg i alle regninger).

 

Jeg synes forøvrig pupper er blitt litt for lett tilgjengelig, å hvis jeg noen gang får en datter skal hun aldri komme i nærheten av ett kamera.

 

Lær henne heller om trygge og gode verdier, så trenger du ikke å være bekymret.

Lenke til kommentar

jeg har flyttet en post til babetråden. en post med sitat av den flyttede posten er endret da jeg har fjernet sitatet.

 

Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...