Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal poste et viktig budskap før det blir forbudt med poster uten bilde:

Kongeinitiativ, Lars. Dette er den viktigste tråden på forumet for meg heretter, på andreplass etter Holgers NTNU-tråd! :D

Takk, takk.

Vil gjerne unngå bildeplikt. Men det avhenger helt av brukerne her. Blir det nødvendig så vil det komme.

 

Har lagt til et par regler i førstepost. Det kan sikkert tas en diskusjon på om det trengs flere/endringer.

 

Og så for å holde bildetempoet oppe så legger jeg ved denne:

img475fbf9fe1361.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
louise-glover-12.jpg

 

Er ikke dette bare en fortsettelse på "Perfekt kropp eller"? Det var jo for det meste bare gutter som postet der, altså damekropper?

Egentlig ikke. Perfekt kropp tråden er for det første for hele kropper. Dette er en ren bildetråd. Akkurat som peeeneste rumpe-tråden. En annen forskjell er at perfekt kropp tråden er mer en diskusjonstråd for hva som er bra kropp, men dette er ment som en ren bildetråd der vi kan se på pene pupper. Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
VIEWER DISCRESSION IS ADVISED

 

post-39007-1259964160_thumb.jpg

 

Æsj :nei:

 

louise-glover-12.jpg

Er ikke dette bare en fortsettelse på "Perfekt kropp eller"? Det var jo for det meste bare gutter som postet der, altså damekropper?

Egentlig ikke. Perfekt kropp tråden er for det første for hele kropper. Dette er en ren rumpetråd. Akkurat som peeeneste rumpe-tråden. En annen forskjell er at perfekt kropp tråden er mer en diskusjonstråd for hva som er bra kropp, men dette er ment som en ren bildetråd der vi kan se på pene pupper.

 

Hæ? En rumpetråd? :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...