Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal foreløpig Khedira og Arsenal bli enige også, og det snakkes om at han krever 7 mill euro i året (netto)

Det vil fort gjøre han til vår best betalte spiller, noe jeg tviler på Wenger går med på.

 

Overgangssummen skal visstnok være 25 mill euro.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Er det denne artikkelen du sikter til? http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9383446/transfer-news-arsenal-edge-closer-to-deal-for-real-madrids-sami-khedira

 

Står "according to reports in Spain". Aka Marca. De melder ikke noe nytt, dessverre.

 

Jeg leser på Arseblog jeg, og har oppdateringer fra Sky på facebook.

Det kommer nok fra samme artikkel ja, men mye nok ild i gresset rundt Khedira om dagen til at det trolig er noe der. Så får tiden vise hva som blir enden på visa.

Lenke til kommentar

Denne fyren er visstnok agenten til Gibbs (og tidligere Henry). Aner ikke om brukeren er ekte eller troll, så klype salt osv.

 

 

 

Jeff Weston ‏@jeffnorthlondon
Sanchez DONE, Debuchy DONE for #Arsenal - 1 huge 1st team signing still being worked & then it's squad additions #InArseneWeTrust #happy

 

 

 

Jeff Weston ‏@jeffnorthlondon
I can't say who the huge 1 for #Arsenal is, but its not 1 being worked on, it's 1 that we'll sign #options #choices we're a #bigclub

 

 

 

Jeff Weston ‏@jeffnorthlondon
“@AFCvTheEnemy: @jeffnorthlondon do you think this other huge one will be done?” Yes icon_smile.gif

 

Dersom sant antar jeg at "huge 1st team signing" er i midtbaneleddet. Så er det squadplayers: keeper, midtstopper og muligens angriper.

Lenke til kommentar

https://twitter.com/FourFourTweet/status/490090688243986432

 

Da kan vi selge han og kjøpe Aurier, så kan Aurier og Debuchy kjempe mot hverandre :p

Selge Jenkinson? Så tidlig i karrieren? Fyren kommer aldri til og bli en worldbeater, men han er lojal og elsker klubben samt han har faktisk en viss grad potensial. Folk ser alltid ut til og glemme at han enda er veldig fersk. Har vel knapt 50 a-lags kamper totalt eller spilte han mer før han kom til oss en jeg husker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...