Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 11m

 

I am told that Arsenal were in the race for Mandzukic, but a deal couldn't be done.

 

Interessant. Betyr det at vi kanskje er ute etter en angriper til? Det betyr kanskje også at Sanchez kommer som kantspiller. Dog, vil heller at vi ser etter en skikkelig midtbanespiller.

 

 

Interessant at vi kanskje er ute etter en spiss fortsatt. Regner med vi ender opp med Remy, og jeg kan leve med det, selv om jeg skulle ønske vi hentet enda en klasse over. Takk GUD for at det ikke blir Mandzukic. Han er Giroud 2.0...

 

Enig i at vi bør se etter en skikkelig midtbanespiller next. En DM altså. Håper fortsatt at vi klarer å få inn en skikkelig DM, en spiss, pluss backup GK og en midtstopper (Når Verm blir solgt).

Lenke til kommentar

Siden vi ikke signerte Aurier tror jeg ikke vi signerer Remy heller, bare en magefølelse. Wenger vet at vi er skadeutsatt og vil kanskje kjøpe inn forsterkninger der det er mest skader. Så en ny spiss, en kant og en midtbane er vel første prioritet. Han vet vi trenger en midtbanespiller ellers hadde han ikke lånt Kallstrøm.

 

Til nå har vi vel brukt ca. 40-50 mill pund hvis vi signerer Sanchez og Debuchy? Dvs. at vi har halve budsjettet igjen til å kjøpe spillere.

Lenke til kommentar

 

 

Draktlanseringene er satt til midnatt, norsk tid, så rundt der.

Det var jo også et tidspunkt og sette draktlanseringen til...
Ikke uvanlig av store aktører og selskaper å utsette slike ting til siste time. Det er med å skape forventninger og større interesse, spesielt med store navn i ryktene.

 

Vil også tro at tiden er bestemt med tanke på fanbasene verden om.

Lenke til kommentar

 

 

Draktlanseringene er satt til midnatt, norsk tid, så rundt der.

Det var jo også et tidspunkt og sette draktlanseringen til...
Ikke uvanlig av store aktører og selskaper å utsette slike ting til siste time. Det er med å skape forventninger og større interesse, spesielt med store navn i ryktene.

 

Vil også tro at tiden er bestemt med tanke på fanbasene verden om.

 

Ahh, jeg forstår! :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 11m

 

I am told that Arsenal were in the race for Mandzukic, but a deal couldn't be done.

 

Interessant. Betyr det at vi kanskje er ute etter en angriper til? Det betyr kanskje også at Sanchez kommer som kantspiller. Dog, vil heller at vi ser etter en skikkelig midtbanespiller.

 

 

Interessant at vi kanskje er ute etter en spiss fortsatt. Regner med vi ender opp med Remy, og jeg kan leve med det, selv om jeg skulle ønske vi hentet enda en klasse over. Takk GUD for at det ikke blir Mandzukic. Han er Giroud 2.0...

 

Enig i at vi bør se etter en skikkelig midtbanespiller next. En DM altså. Håper fortsatt at vi klarer å få inn en skikkelig DM, en spiss, pluss backup GK og en midtstopper (Når Verm blir solgt).

 

 

En spiss til inn betyr vel antagelig at Sanogo og/eller Campbell blir lånt ut. Sanogo trenger det hvertfall. Helst til en PL klubb. Kanskje noe nyopprykket? Har litt på følelsen av at Wenger kommer til å drøye flere kjøp en stund og se hvordan tilstanden til Diaby, Campbell, Ox osv er. Og om vi mister noen.

 

Vi har nok kropper på midtbanen, men vi må oppgradere. Da i posisjonen til Arteta. Så vet man jo ikke med Diaby da. Håper Wenger ikke regner med ham og se på ham som en eventuell bonus. Dog tar han jo opp en plass i troppen.

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=lkg7MP569nU

 

Dette ble postet på Reddit i dag. Fin analyse på Sanchez med og uten ball. Han er akkurat det vi trenger! En ving-type som alltid leter etter muligheter på å stikke bak forsvaret. Får fortsatt en semi av å tenke på Mesut strø baller som dette (https://vine.co/v/MPX3zblw9x3) til Alexis, Theo, Ramsey og co. Tenk om vi kan få inn litt trygghet på midten nå, så er vi ikke så langt unna som noen kanskje tror!

Lenke til kommentar

 

 

Wayne Veysey ‏@wayneveysey 3 mins

Arsenal are targeting a second marquee forward to play alongside Alexis Sanchez next season. News to come..... #AFC

 

Jada, det er Wayne Veysey, men det stemmer med det andre folk har sagt (AFCamden/DeanLDN22 blant annet).

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 11m

 

I am told that Arsenal were in the race for Mandzukic, but a deal couldn't be done.

Interessant. Betyr det at vi kanskje er ute etter en angriper til? Det betyr kanskje også at Sanchez kommer som kantspiller. Dog, vil heller at vi ser etter en skikkelig midtbanespiller.

Interessant at vi kanskje er ute etter en spiss fortsatt. Regner med vi ender opp med Remy, og jeg kan leve med det, selv om jeg skulle ønske vi hentet enda en klasse over. Takk GUD for at det ikke blir Mandzukic. Han er Giroud 2.0...

 

Enig i at vi bør se etter en skikkelig midtbanespiller next. En DM altså. Håper fortsatt at vi klarer å få inn en skikkelig DM, en spiss, pluss backup GK og en midtstopper (Når Verm blir solgt).

En spiss til inn betyr vel antagelig at Sanogo og/eller Campbell blir lånt ut. Sanogo trenger det hvertfall. Helst til en PL klubb. Kanskje noe nyopprykket? Har litt på følelsen av at Wenger kommer til å drøye flere kjøp en stund og se hvordan tilstanden til Diaby, Campbell, Ox osv er. Og om vi mister noen.

 

Vi har nok kropper på midtbanen, men vi må oppgradere. Da i posisjonen til Arteta. Så vet man jo ikke med Diaby da. Håper Wenger ikke regner med ham og se på ham som en eventuell bonus. Dog tar han jo opp en plass i troppen.

Ryktes at Fiorentina er interresert i Arteta og kommer kanskje til å legge inn et bud på han.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 11m

 

I am told that Arsenal were in the race for Mandzukic, but a deal couldn't be done.

Interessant. Betyr det at vi kanskje er ute etter en angriper til? Det betyr kanskje også at Sanchez kommer som kantspiller. Dog, vil heller at vi ser etter en skikkelig midtbanespiller.

Interessant at vi kanskje er ute etter en spiss fortsatt. Regner med vi ender opp med Remy, og jeg kan leve med det, selv om jeg skulle ønske vi hentet enda en klasse over. Takk GUD for at det ikke blir Mandzukic. Han er Giroud 2.0...

 

Enig i at vi bør se etter en skikkelig midtbanespiller next. En DM altså. Håper fortsatt at vi klarer å få inn en skikkelig DM, en spiss, pluss backup GK og en midtstopper (Når Verm blir solgt).

En spiss til inn betyr vel antagelig at Sanogo og/eller Campbell blir lånt ut. Sanogo trenger det hvertfall. Helst til en PL klubb. Kanskje noe nyopprykket? Har litt på følelsen av at Wenger kommer til å drøye flere kjøp en stund og se hvordan tilstanden til Diaby, Campbell, Ox osv er. Og om vi mister noen.

 

Vi har nok kropper på midtbanen, men vi må oppgradere. Da i posisjonen til Arteta. Så vet man jo ikke med Diaby da. Håper Wenger ikke regner med ham og se på ham som en eventuell bonus. Dog tar han jo opp en plass i troppen.

Ryktes at Fiorentina er interresert i Arteta og kommer kanskje til å legge inn et bud på han.

 

Håper han blir solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...