kandinsky Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 JanFr og Metallica. Liker de gamle utvaskede julebildene godt. Har ikke sett så mange her i år, men disse to var det nærmeste jeg kom. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nominerer SaitekQ jeg Whaaat, jeg er nominert Takk Iskall Endret 3. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor nominere folk som ikke har juleavatarer? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Tjaa.. Den røde trusa var et forsøk på å gjør det til en juleavatar tror jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Tjaa.. Den røde trusa var et forsøk på å gjør det til en juleavatar tror jeg. vel....den er ikke rød Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, du ser bare din cacha versjon. CTRL+F5 bør løse det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Tjaa.. Den røde trusa var et forsøk på å gjør det til en juleavatar tror jeg. En rød truse gjør ikke en avatar mer "julete". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Tjaa.. Den røde trusa var et forsøk på å gjør det til en juleavatar tror jeg. En rød truse gjør ikke en avatar mer "julete". Er igrunn enig med Nyhus her Det blir som om jeg har bilde av en rød genser Det blir ikke jul av det Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Nei nei, gi faen i nominasjonen da Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Er enig med Applebee. Man kan jo nominere hvem man vil. Men jeg vil nok ikke tro den får mange stemmer etterpå da. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, hvordan skal jeg få den avataren med "julete" da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Nominerer også SaitekQ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Min andre nominering går til Matsemann forresten Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Min andre går til Sameboe forresten Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er poenget med å nominere to personer som allerede er nominert? TSP nevnte det såvidt på side to. Nominerer selv Dotten. Herlig genialitet Dotten er allerede nominert. Du har fremdeles to nominasjoner du kan dele ut! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Min andre går til Sameboe forresten Sameboe er nominert allerede. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Da så! Da er det helt klart deg Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Da så! Da er det helt klart deg Natrich Aww takk Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Min første nominasjon går til Manuzet. Min andre nominasjon går til n4w. Endret 3. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Den nåværende avataren til SaitekQ er ikke julete nok (jeg ser strengt tatt ikke noe jul i det hele tatt) og nominasjoner til han vil derfor frafalle. (Inntil han får en godkjent avatar) @SaitekQ: Et tips kan f.eks være å ha et bilde av en annen dame som har julelue på seg eller lignende. på den måten beholder du fortsatt det samme "tema" i avataren din. Endret 3. desember 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg