Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har nå laget en transfer-deadline tråd, så om dere vil kan alt av rykter, spekulasjoner og diskusjon foregå der sammen med de andre supporterskarene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

"Real Madrid sikter seg inn mot Liverpools høyreback Glen Johnson. Det antas at den spanske storklubben vil legge inn et bud på forsvarsspilleren til sommeren."

SportsNews Ireland

 

Er jo "et år" til noe skjer igjen, men dette kunne kanskje åpnet for en byttehandel? De har jo en del spillere i stallen vi kunne nytt godt av. I tillegg er vi jo godt stilt på høyreback med Kelly så vi ville ikke blødd for mye der.

 

Ser forresten ut til at det er mange rykter rundt La Liga-spillere, noe jeg liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Johnson har etter hva jeg skjønner, en skyhøy lønn nesten på lik linje med Steven Gerrard.

 

Hvem mener du vi kunne byttet mot Johnson? Granero? Nei takk. Calléjon ville vært litt kult.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det er jo, dessverre, begrenset hva vi kan forvente å lokke til oss av spillere slik det ser ut om dagen. Både med tanke på at vi synker unna CL-plass og med tanke på Reals suksess på den andre siden. Callejon er jeg positiv til, men han har fremdeles lang kontrakt og er ikke minst så godt som deres eget produkt. Granero, tja. Tror ikke han hadde gjort nevneverdig forandring. De spillerne som hadde gjort det er det nok bare å glemme egentlig. Hvem vet, kanskje Sahin, han får jo aldri spille.

Lenke til kommentar

Nei, det lurer i grunn jeg og på. Men ta Coentrao-kjøpet. Det er ganske urforståelig. I tillegg har han spilt like mye midtbane som back eller ving. Ikke minst er Marcelo vannvittig god og de er like unge begge to.

 

Real har Arbeloa, Albiol og ikke minst Ramos å bruke på høyreback. Selv om sistnevnte har spilt mest stopper denne sesongen. Der har de jo også Pepe og Carvalho samt Varane som har gjort det bra der. Latterlig tropp de har egentlig. Men skulle de ønske seg Johnson og vi kan få til en bra handel/bytte er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sånn seriøst, hvem tror dere kunne kommet motsatt vei?

 

Kun Esteban Granero, egentlig. Xabi Alonso er i hvert fall ikke noe alternativ.

 

Kunne jo fått pepe? Så kunne han og suarez blitt bestevenner.

 

Kul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...