Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg følte vel mye av det samme som deg ang. Mascherano, Guttis. Men han har jo i ettertid beklaget og dedikerte vel blant annet Champions League-seieren han var en del av til Liverpoolsupporterene, etter det endret mitt syn på han seg litt, og jeg hadde absolut ikke vært negativ til å få han på lån, selv om jeg tror det er heller tvilsomt om det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har selvføglelig forståelse for at Mascherano ville vekk, men som profesjonell fotballspiller skal man også oppføre seg profesjonelt. Han lovet vel også at han skulle holde igjen én sesong til etter at Alonso dro, og det stemmer at han dedikerte CL-pokalen til oss. Med de ferdighetene argentineren besitter og den krisesituasjonen vi er i, tar jeg gledelig imot Mascherano på lån ut sesongen.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg veit hele saken om overgangen til Torres, men hvor mye sinne kan dere ha mot han. Han har vært en av verdens beste spisser, og spilte på en lag som falt mer og mer i kvalitet.

 

Er naturlig etter min mening at han forlot dere, og dere fikk jo veldig godt betalt også. Om han skulle ønske å retunere til dere så burde vel det bare være bra, dere har ikke akkurat råd til å være veldig kresne på spillere heller.

 

Men kan godt hende jeg tar helt feil, så gjerne forklar meg hva "sviken" til Torres var.

 

edit: ser ut som jeg kan ha blanda litt mellom Mascherano og Torres, my bad.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Torres sa jo gang etter gang at han ville være i Liverpool i lang tid. Aldri ville spille for en annen klubb i England (spesifikt Chelsea, hvis jeg ikke husker helt feil osv.). Så naturlig nok at det var en del sterke følelser i sving når han dro, også måten det ble gjort på med transferrequest helt mot slutten av vinduet også hadde jo en del og si.

 

Føler ikke så veldig mye direkte hat mot Torres nå, naturlig at sånne ting roer seg litt over tid også, men jeg synes det er deilig å se at han sliter i Chelsea og at vi sånn set ser ut til å ha gjort en bra deal med å selge han (isolert sett). Hvis det noen gang skulle blitt aktuelt for han å returnere så måtte det vært med en uforbeholden unnskyldning/forklaring på hvorfor han gjorde som han gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Men kan godt hende jeg tar helt feil, så gjerne forklar meg hva "sviken" til Torres var.

 

Han kom blant annet med noe som skulle vise seg å være en svært kontroversiell uttalelse, hvor han bare uker i forkant av overgangen sa at han ikke hadde noen planer om å forlate klubben. Jeg skal ikke klandre Torres for å forlate oss på tampen av januarvinduet, ettersom klubben selv stod med makten i egne hender. Dette skal også tilsynelatende ha vært en prosess som pågikk lenge før det kom ut i media. Men;

 

1. Han gikk til Chelsea. Han lovet å aldri gå til en annen engelsk klubb.

2. Han kom med nedverdigende kommentarer om klubben i ettertid.

 

 

Dette er hovedsaklig årsakene til at jeg har mistet litt av respekten jeg en gang hadde for Torres.

Lenke til kommentar

Når man leverer transfer-request uten spesielt forvarsel på siste transfer dag så sviker du laget. Fucka opp det meste egentlig, måtte haste kjøpe Carroll for direkte blodpris, samt ''ødela'' dagen for Suarez som nettopp signerte noen timer før.

Hadde egentlig regnet med at Torres skulle bli solgt påførende sommer, men regnet ikke med slikt total egotisme fra Torres som selv er Liverpool-supporter.

 

Jeg hater ikke Torres, tror ikke mange gjør det heller, men jeg liker at han sliter i Chelsea. OM han kommer tilbake(etter forklaringer fra sin sine angående salget, noe som han selv har sagt ''dere vet ikke alt som foregikk'') så hadde det vært utrolig morsomt om han kom tilbake til godformen han hadde i Liverpool. Minus sutringa

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Torres tilbake?

 

Det har jeg ingen tro på. Hvorfor? Sannsynligis fordi:

 


  •  
  • Torres selv ikke ønsker seg tilbake.
  • Kenny Dalglish ikke ønsker Torres tilbake.
  • André-Villas Boas ikke ønsker å selge Torres.
  • En eventuell overgangssum vil være for høy.
     

Lenke til kommentar

Det dere sier om Torres stemmer, og jeg er helt enig. Hatet er borte, men jeg liker også at han sliter. Jeg har hørt at han skal ha innrømmet ovenfor nær familie/venner, at å gå til Chelsea, var det dummeste han noen sinne har gjort.

Vell Torres, det kunne jeg fortalt deg på forhånd. Ivertfall fra en Liverpool supporter`s stå sted.

 

Det som får det hele til å renne så fullstendig over for meg, er det broderte kapteinsbindet han spilte med i Atletico. Det var som en drøm når han kom, noe perfekt og magisk over det hele.

Når han scorte sitt første mål mot nettopp Chelsea.

 

Så pisser han på det hele, og håner supporterene.

 

Angående Masche. Det stemmer Termo, han gjorde det. Men jeg tenkte ikke på det i farten, så kan man jo da se hvilket inntrykk Masche la igjenn hos meg.

 

Jeg synes vi skal satse ungt og friskt og glemme de råtne eplene som selv trillet ut av kurven.

Lenke til kommentar

Dere skal visstnok ha lyst på Nikica Jelavic fra Rangers for £6 millioner. West Ham har vært linket til han den forrige uka, men han har trolig lyst til å spille i en bedre klubb. Vet ikke helt om man kan stole på spillere som banker inn mål i Skottland. Kenny Miller og Kris Boyd comes to mind.

Lenke til kommentar

Så vi har så og si oppsummert det som står på lfc.no

 

Tirsdag 24. januar

 

"Både Bolton og Swansea skal være interessert i Raheem Sterling. Liverpool skal være villig til å lytte til lånetilbud for 17-åringen.

Click Lancashire

Liverpool er i samtaler med FC Groningen om den uruguayanske spissen David Texeira. 20-åringen er verdsatt til £8M av Liverpool, men Defensor Sporting sies å ha krav på 20% av en overgangssum. Det betyr at Texeira trolig vil koste nærmere £10M, men Damien Comolli håper å få presset prisen ned ved blant annet å tilby den nederlandske klubben en treningskamp.

Metro.co.uk

Liverpool skal være i samtaler med Real Madrid om et lån av Esteban Granero (24). Den offensive midtbanespilleren kan også spille bak en ensom spiss.

Daily Mirror

 

Mauricio Isla hos Udinese kan være et transfermål for Kenny Dalglish. Den allsidige 23-åringen kan spille i backposisjoner, men også som ving.

Insidefutbol.com"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...