Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Shiiit, Teixerne ser like ut også jo :hmm: :hmm:

Å? Er de bildene over her feil da? De var ikke litt like.

 

Like nok synes jeg da (det er ikke mr Negrito på bildet som er Texeira). Har alldri påstått de er dobbeltgjengere, men like nok til å skape forvirring med hensyn til navnet.

 

Edit: når du ikke kjenner noen av de fra før.

Endret av magb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Miguel Castro

Well... I posted a few days ago that someone was on borrowed time...

 

And it appears he really is on borrowed time if this enquiry comes off... things seem to be moving quickly now FSG are in town....

 

okay Liverpool have made a tentative enquiry about the availabilty of Edison Cavani. Motives behind this as follows:

 

ECL participation imperative next season. Time running out for AC to show his worth and an enquiry (thats enquiry only) has been made.

No offer... yet.

Lenke til kommentar

Ryktes at Liverpool & Groningen er enige om en avtale for Texeira, 9m..

 

fcgroningen FC Groningen

@liam_tomkins Texeira missed training the last two days. Officially due to illness, but was seen boarding a flight to Liverpool.

 

ikke fra den ofisielle twitterkontoen til Groningen

:dremel:

Lenke til kommentar

Plukk opp Demba Ba på tirsdagen før vinduet stenger så er jeg fornøyd. Eller en eller annen spiller som kan skape litt positivitet foran siste halvdel av sesongen og inn mot sesongslutt. Hørt en del i media om at han skal ha en utkjøpsklausul på £7M. Om noen kan benekte eller bekrefte dette så hadde det vært fint. Er bare kjøre på hvis det er tilfellet. Genialt kjøp av Newcastle, og de har jo kjøpt inn en annen afrikaner nå i Januar, så tynt der framme for deres del vil det ikke bli. Tror de er forbredt på å slippe ham om det kommer inn et godt bud. Fra oss forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg tror vi kan glemme både Cavani, Demba Ba og Tévez. Men én signering ala Texeira tror jeg blir tilfellet. Ikke noe å hoppe i jubelrus for, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...