Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som sympatisk og veldig likanes type Eriksen. Grei å ha i garderoben spesielt når Mata ikke er her lengre. God med ball i bena og pasningssikker. Ganske bra dødballfot og. Virker som en no brainer siden han er free transfer og.

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Ser på ham som en Mata/Lingard-erstatter ja, som kan fylle inn iblant for Bruno, og også bidra lengre andre steder på midten i noen kamper. Han er ikke en spiller som en klubb med ambisjoner om topp fire og mer til signerer for å gjøre startelleveren mye bedre, men likefullt en som kan bidra masse og gjøre stallen bedre.

Alltid likt ham veldig godt, så dette synes jeg er en fin overgang. 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (8 timer siden):

Er jo ikke en sannhet når du pålegger spillere meninger du ikke aner om de har.

At stallen ikke er helt topp sammensatt er det vel ingen som nekter på, og det ser det sa virkelig ut som det jobbes med?

Så de beste spillerne i United vil ikke spille CL fast? Hadde de berget 4 plassen som de kunne klart om de gadd. Har du sett kampene sist sesong eller? Ingen virket interessert i å spille fotball omtrent.  
 

Da er man så misfornøyd at man egentlig vil bort. Men som klubb så eier man spillerne i form for kontrakt.  Å tror du virkelig de beste hadde blitt om de fikk free pass fra kontrakten sin? 
 

Har vært supporter  siden 1987. Aldri aldri sett United så skada og handlingslammet siden Sir Alex ga seg.  
 

Dette er Rosenborg etter Eggen.  Det funker bare ikke.  Å at Ten Hag skal reise skuta.  Nei.  Null trua på.  Er så mye som er feil med den klubben om dagen , at man må begynne helt på nytt.  
 

Se hver pre season. Ingen er klare før omtrent sesongen er starta.  Spiller kjøp burde gjøres i det sesongen er ferdig. 

Lenke til kommentar

Tanker om det ikke er mye mer rykter om defensiv midtbanespillere utenom Martinez som kan spille stopper, back og SDM? Mest kritisk posisjonen i mine øyne. Martinez har vel vært best og spilt mest som stopper i Ajax. Litt gambling om han skal spille i midtbaneleddet?  Høyden kan kanskje være problem der og? Er ikke flust av andre gode alternativer ute der akkurat nå men

Fred/Mctominay er best som indreløpere. Garner uprøvd i PL, men spennende spiller. Hannibal Meijbri annet valg. Samt de Beek, men også han er offensivt annlagt. Men ingen er ren anker/ballvinner. Per nå er nok de Jong og Martinez de som er mest sannsynlig kommer inn der selv om tar en evighet med De Jong. Mest kjedeligste sagaen vært borti..😅

Håper de har en plan B om han ikke kommer. Starte å forhandle på nytt med en ny spiller sent i overgangsvindu er ikke alltid det smarteste..

Jaja, får håpe Eriksen blir offisielt snart hvertfall 👍😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, enig i det - jo tidligere, jo bedre. Men det er til syvende og sist viktigst å få de riktige spillerne heller enn at de kommer tidlig og er med på hele oppkjøringen.

Ser veldig frem til å se Malacia! Han er jeg skikkelig spent på. Eriksen virker også å være i boks, så jeg gleder meg til å høre hva Ten Hag har å si om planene hans med Eriksen.

Lenke til kommentar

Ja, Fred på sitt beste er ordentlig kvalitet så det er et realistisk håp. Forhåpentligvis klarer han å holde seg på et høyt nivå over tid igjen. Det er en grunn til at han ble foretrukket foran Fabinho på Brasils midtbane.

Spørs hva Ten Hag ønsker, men jeg mener vi trenger en midtbanespiller med litt høyde og fysikk. McTominay har mange gode egenskaper, men han har ikke alltid den fysiske tilstedeværelsen som vi hadde med f.eks. Pogba (da han var god) og Matic (da han var yngre). 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du har så rett så rett. Faktisk så er det skremmende mye mangler i midtbanen vår om vi går inn med lupe. Håper virkelig Eriksen bringer inn litt rutine der, Fernandes trenger også noen som holdern litt øra for han kan bli litt sutrete (han kan f.eks gjøre feilpasning og enda kjefte på laget). Så jeg tror om moralen er litt høyere så ytes det litt bedre også. Men er skeptisk til sesongen om vi ikke får inn mer enn vi har gjort til nå, det blir blytungt når skadene kommer, huttetu

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være lett å glemme, men vi har også James Garner som har returnert etter lån. Er utrolig spent på om han tar nivået nå, og hvis han gjør det så har vi en defensiv midtbanespiller med svært bra pasningsfot. Men det er jo et usikkert kort, da han er ung (21) og foreløpig bare har spilt regelmessig i Championship.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...