Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Helt greit å kvitte seg med de som ikke vil være der lengre.  Men spørsmålet da er hvilken spiss som skal inn. For det MÅ det da. Er det penger nok til en top notch spiller på topp etter skaffet De Jong, Martinez, Malacia, Eriksen? Det er nødt til å selge unna noe som ser ut blir vanskelig. 

Har da Martial, Rash(sannsynlig spiller mest ving) Greenwood (veldig tvilsomt han kommer tilbake) og Sancho kanskje??..som spiss alternativer. Med mindre det brukes falsk nier med Bruno..

Nesten blitt viktigere med å prioritere en spiss signering enn Martinez per nå. 

Hadde håpet på spiller som Schick kommer.

Lewandowski er nok Barca spiller snart og Dybala er nok ikke den typen United må gå etter nå..

 

 

 

 

 

 

 

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var helt feil av klubben å signere han i fjor.

Og jeg tror det på mange måter vil gjøre arbeidet til EtH lettere uten han. 

Med Ronaldo og lønna hans ut, så vil det i seg selv være nok til å signere en ny spiller.

Ikke at det er så mye ledig på spissmarkedet… Virker som om det nesten bare er utviklet kantspillere og offensive midtbanespillere de siste årene. Ganske spesielt at med unntak av vår egen Haaland, er de fleste av de beste spissene i verden godt opp i årene, og tre av de beste (Ronaldo, Benz, Lewa) langt over 30.

Lenke til kommentar

Feil å signere Ronaldo, siden det åpenbart ikke var managerens ønske. Ikke Ronaldos feil, han har også vært ganske god og levert, men bidro samtidig til å gjøre laget som helhet dårligere.

Kanskje er det ironisk nok like «feil» å miste Ronaldo nå, hvis man ikke får inn noe. Vi trenger jo da en spiss, og de vokser ikke på trær. Da er jeg redd for at løsningen ikke blir veldig optimal.

Så dersom Ronaldo vil ut, så håper jeg klubben har visst om dette en stund.

Lenke til kommentar

@ProphetSe7en Den listen der understreker vel egenltig bare poenget mitt om at det ikke er mye ledig / tilgjengelig i spissmarkedet, og at "de beste spissene i verden godt opp i årene":

  • Schick (26, bare hatt en veldig god sesong)
  • Scamacca (aldri vært over 20 mål på en sesong)
  • Dembele - Winger
  • Nkunku - Second Striker / AM
  • Gnarby - Winger
  • Osimen (aldri vært over 20 mål på en sesong).
  • Dybala - Second Striker / AM
Endret av blured
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Feil å signere Ronaldo, siden det åpenbart ikke var managerens ønske. Ikke Ronaldos feil, han har også vært ganske god og levert, men bidro samtidig til å gjøre laget som helhet dårligere.

Kanskje er det ironisk nok like «feil» å miste Ronaldo nå, hvis man ikke får inn noe. Vi trenger jo da en spiss, og de vokser ikke på trær. Da er jeg redd for at løsningen ikke blir veldig optimal.

Så dersom Ronaldo vil ut, så håper jeg klubben har visst om dette en stund.

Tviler på at Ronaldo (dvs Mendes) hadde informert journalister om dette uten at de har en klubb som allerede står klar til å hente han. Lurer veldig på hvem det er.

Kan egentlig bare se for meg Chelsea (som akkurat har kvittet seg med Lukaku) eller PSG (da de helt har sluttet å late som om de er noe annet enn en statsfinansiert klubb).

Ronaldo <> Werner swap deal? :ninja: 

Lenke til kommentar
2 hours ago, blured said:

Tviler på at Ronaldo (dvs Mendes) hadde informert journalister om dette uten at de har en klubb som allerede står klar til å hente han. Lurer veldig på hvem det er.

Har ikke agenten allerede tilbudt Ronaldo til Chelsea og Bayern som begge har sagt nei takk?

Lenke til kommentar
blured skrev (3 timer siden):

Tviler på at Ronaldo (dvs Mendes) hadde informert journalister om dette uten at de har en klubb som allerede står klar til å hente han. Lurer veldig på hvem det er.

Kan egentlig bare se for meg Chelsea (som akkurat har kvittet seg med Lukaku) eller PSG (da de helt har sluttet å late som om de er noe annet enn en statsfinansiert klubb).

Ronaldo <> Werner swap deal? :ninja: 

Werner. Du røyker for noe a?

Ville heller hatt en 3 divisjons spiss enn Werner. Tviler det er flere spisser som klarer å brenner flere sjanser og er mere håpløs enn han foran mål.  
 

Han er en spiss som ikke takler PL. Var god helt til han kon til Chelsea. 
 

Lenke til kommentar

Ronaldo vil vekk ser jeg.  Uten CL er det døvt. For en som hele tiden skal sprenge rekorder og ha de lengst mulig. 

Så tipper jeg misnøye i stallen er stor. Og de fleste vil egentlig bort. Men klubben har satt sperre på flere spillere.
 
Rashford er en spiller som garantert egentlig vil bort, pga han begynner tvile sterkt på United  og han vil utvikle seg  og spille CL. Han har tatt 10 skritt tilbake. 


Sancho angrer nok stort   


Martial har alltid virket misfornøyd. Men ingen vil ha han.  

Bruno vil også bort pga han har gått fra en hvem som helst til å bli en fantastisk spiller pga han kom til United. 
Men United holder han tilbake i utvikling   Og mangel på CL  

Varane angrer nok også dypt på klubbvalg. Hadde gått på dagen om en annen klubb som spiller i CL hadde kjøpt ham. 
 

Tror også De Gea er møkk lei nå. Han begynner å eldres  å vil nok vinne mere før han gir seg. 
 

Resten av stallen en møkk dårlige spillere.

1 keeper som suger i stallen

12 forsvarsspillere som suger i stallen. 


8 midtbanespillere som suger i stallen. 


6 spisser i stallen som suger. 

Det er 27 av 34 spillere i stallen som ikke ville hatt sjans på  plass i Liverpool/Man City/Chelsea og en del av de hadde ikke spilt for Arsenal eller Tottenham engang.
 

Det sier hvor forbanna ødelagt United er for tiden.  

Grattis Glazer og resten av admin i klubben. 
 

 

 

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (11 timer siden):

Ronaldo vil vekk ser jeg.  Uten CL er det døvt. For en som hele tiden skal sprenge rekorder og ha de lengst mulig. 

Så tipper jeg misnøye i stallen er stor. Og de fleste vil egentlig bort. Men klubben har satt sperre på flere spillere.
 
Rashford er en spiller som garantert egentlig vil bort, pga han begynner tvile sterkt på United  og han vil utvikle seg  og spille CL. Han har tatt 10 skritt tilbake. 


Sancho angrer nok stort   


Martial har alltid virket misfornøyd. Men ingen vil ha han.  

Bruno vil også bort pga han har gått fra en hvem som helst til å bli en fantastisk spiller pga han kom til United. 
Men United holder han tilbake i utvikling   Og mangel på CL  

Varane angrer nok også dypt på klubbvalg. Hadde gått på dagen om en annen klubb som spiller i CL hadde kjøpt ham. 
 

Tror også De Gea er møkk lei nå. Han begynner å eldres  å vil nok vinne mere før han gir seg. 
 

Resten av stallen en møkk dårlige spillere.

1 keeper som suger i stallen

12 forsvarsspillere som suger i stallen. 


8 midtbanespillere som suger i stallen. 


6 spisser i stallen som suger. 

Det er 27 av 34 spillere i stallen som ikke ville hatt sjans på  plass i Liverpool/Man City/Chelsea og en del av de hadde ikke spilt for Arsenal eller Tottenham engang.
 

Det sier hvor forbanna ødelagt United er for tiden.  

Grattis Glazer og resten av admin i klubben. 
 

 

 

Mulig å få mer negativitet inn i et enkelt innlegg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (19 timer siden):

Mulig å få mer negativitet inn i et enkelt innlegg?

Negativitet ?
Sannheten er vell mere riktig og si.  
Og alt er forståelig.  2 Plass med OGS. Inn med Ronaldo, Sancho  og Varane.  Total kollaps. Skjer noe i hodet på unge spillere.  
 

 

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (4 timer siden):

Negativitet ?
Sannheten er vell mere riktig og si.  
Og alt er forståelig.  2 Plass med OGS. Inn med Ronaldo, Sancho  og Varane.  Total kollaps. Skjer noe i hodet på unge spillere.  
 

 

Er jo ikke en sannhet når du pålegger spillere meninger du ikke aner om de har.

At stallen ikke er helt topp sammensatt er det vel ingen som nekter på, og det ser det sa virkelig ut som det jobbes med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...