Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

@Giallorossi: Prisene er hentet fra artikler, så ikke ta de så alt for seriøst. Chiellini skal visst være misfornøyd i Juventus, Arteta skal være uinteressert i å signere ny kontrakt (har to år igjen) og blir han ikke solgt denne sommeren får de lusepenger neste og Sanchez klarte jeg faktisk å paste en prislapp som ble nevnt forrige sommer så den er naturligvis noe høyere nå.

Skjønte det, følte bare jeg måtte korrigere litt.

 

Det er ikke Chiellini som bestemmer prisen, men Juventus. Juventus er og har alltid vært kloke på overgangsmarkedet (Sett bortifra de siste 4). £16 millioner er en råtten sum for en kvalitetsspiller som Chiellini. Med Beppe bak roret, som definitivt har sin store styrke å selge spillere enn å kjøpe, lar ikke Juve seg lure.

 

Det kommer selvsagt an på hva som er viktigst for Everton. En sesong til med han muliggjør Europacup-spill, uten han blir de svekket. Hva er da viktigst, beholde han i en sesong til eller selge han for £10 millioner? Jeg må si jeg er relativt klar ang hva som er best her; Beholde han. £10 millioner er ikke mye, summen vil på langtnær synke det helt store. Derfor synes jeg £10 millioner er altfor lite for Spanjolen.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

@Giallorossi: Prisene er hentet fra artikler, så ikke ta de så alt for seriøst. Chiellini skal visst være misfornøyd i Juventus.

Tullball. Mannen vil ha en bedre kontrakt, som skal bedre reflektere hans viktige rolle i laget. Med Marrota ved roret og ikke Secco så kommer dette til å skje, det er bare et spørsmål om tid, og ifølge rapporter ifra insiden i Juve leiren er det ikke lang tid igjen.

 

Dette er mannen som sammen med Marchisio skal føre Juventus tilbake til der de skal være, Juventus selger aldri.

Lenke til kommentar

 

Mikel Arteta (28) (ESP) (Everton) (£10M).

Moyes er heller ingen idiot på overgangsmarkedet, hvis en storklubb viser interesse vet han selvsagt hvordan han skal utnytte situasjonen. Tipper noe rundt £15.

 

Vet ikke helt hvor du får disse tallene fra annet enn gut-feelings, men uansett.

Arteta og Everton sliter å bli enig om en ny kontrakt, og er en kjeks i tillegg så at Moyes vil bli kvitt han når Everton har mange unge up and coming ser jeg ikke som en umulighet.

Lenke til kommentar

Som jeg beskrev; Min subjektive mening, så ja. Moyes er en kløpper på overgangsmarkedet, han vet å utnytte situasjonen, spesielt når det er store klubber inne i bildet. I fjorårets vindu ble han linket bort for £20-25 millioner, kvalitet er han fortsatt selv om det er blitt endel skader, men hvorfor skal overgangssummen halveres?

 

Han har 2 år igjen av kontrakten, da på langt nær noe hastverk mtp signering av en ny kontrakt. Arteta i form er svært viktig for Everton, det er kanskje ikke forskjellen mellom Europacup spill eller ei, men det er ikke langt ifra.

 

Everton har ingen upcoming man i den posisjonen Arteta spiller i nå, med mindre du anser Ross Barkley som en slik arvtager? En helt annen spillertype og en altfor ung til å ta over i dag.

Lenke til kommentar

Har ikke sett en slik tråd fra forrige sesong, så da får vi lage en nå. Er litt annerledes enn ryktebørsen, men ett viktig tilskudd. Det er jo både overganger inn og ut, men man kan jo diskutere inn og ut og. Dette blir vel da en mer konkret tråd enn ryktebørsen, med mindre noen har innvendinger mot tråden eller noe annet...

 

Nå returnerer jo Welbeck tilbake etter lånet hos Preston. Ett meningsløst lån spør du meg.

Ihvertfall når han går til en Championshipklubb. Kan umulig være bra for utviklingen, med mindre noen sitter på noen gode rapporter fra lånet...Han burde enten bli lånt ut til en annen klubb i PL eller til en annen liga i ett annet land. Nå skal vel Eikrem lånes ut og.

Er det noen som har fått nyss i hvor han skal? Evt, er det noen som har spesielle meninger/ønsker?

Lenke til kommentar

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ingen_store_forandringer

 

Begynner å bli drittlei. Om det ikke skjer noen forandringer på overgangsvinduet i år og vi ender opp med å spille like svakt som i fjor (2.plassen var overprestasjon i en freaksesong) kjenner jeg at SAF havner i svarteboka inntill videre. Skuffet og litt sint, skulle vel summere følelsene jeg har vedrørende transfers de siste par årene.

 

Hadde håpet av også vi en sjelden gang kunne få en ålright spiller inn portene, ikke bare talenter og kids. Begynner å gi opp håpet for tredje sommeren på rad.

 

Kjedelig, vi United supportere pøser penger inn i klubben. Ja, faktisk så er det ingen som tjener bedre enn United dersom man tar høyde for det svaket pundet. Likevel får vi ikke en dritt tilbake (iform av økonomiske kostnader påregnet spillerkjøp) annet enn økte billettpriser. Ja, Glazer kan brenne i helvette for måten de stjeler av klubbkassa for å betjene egne lån, men de er ikke skyld i at Fergie ikke tar av de pengene som er tilgjengelig. Skjerp deg for faen og handle inn forsterkninger, ellers bør en ny mann med baller til å bruke av potten tiltrede rollen som manager fra neste sesong.

 

Hva skjer om Nani tar et skritt tilbake og Rooney ikke lengre bøtter inn (noe som er sansynlig) ? Jo, da er det sjans for at det blir tøff kamp om 4.plassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig ser jeg ikke helt problemet her Game. Ser man på troppen under ett er den mer enn sterk nok til å hamle opp med Chelsea om ligagullet. Dog skulle jeg vel ønske vi kanskje handlet inn en offensiv midtbanespiller som kan ligge bak Rooney og Berbatov.

Lenke til kommentar

Helt uenig, vi mangler en god del på kreativiteten fremover på banen. Med Berbatov den ubrukelige og Carrick som knapt hadde spilt seg inn på jentelag i kretsen, så ser det mørkt ut for sesongen i vente. Med Gibson som backup måtte vi spreke i sesongen som var..

 

Smalling har vært forferdelig for Fulham, Hernandez vet vi ikke om tar steget selv om han ser lovende ut. Obertan - skal han få sjanser, eller er han bare en squadplayer? M. Owen er ikke bare en kjeks, han er ikke god nok skadefri. Mao, overgangene til SAF de siste årene er under enhver kritikk!

 

Vi har for mange "Park" typer og gamlinger. Heldgivis får vi Ando og Hargy (nåde om han blir skadd igjen!) tilbake, så helt forferdelig er det ikke. Cleverly har jeg også troa på og han bør få noen sjanser i sesongen som kommer.

 

Ny spiss og ny midtbanespiller, begge av en viss klasse. Silva frir til United og Sueraz bør være mulig å få.

Lenke til kommentar

Vi er heldige som har klart å følge Chelsea helt til døra, men nå må det forsterkes. Chelsea har allerede en sterkere tropp enn oss og jeg er villig til å sette penger på at de nok en gang vil forsterke denne sommeren.

 

Nå deler jeg derimot ikke Games syn om at SAF bør gå hvis han ikke bruker penger.

 

EDIT: Nå skal det sies at SAF tidligere har sagt at man av og til trenger å skifte ut noen spillere for å få nytt blod og større sult innad i spillergruppen. Carrick har denne sesong opptredd som om han er mett etter å ha vunnet serien tre sesonger på rad før denne. Berbatov har ikke taklet presset, personlig er jeg delt i om jeg ønsker å se om han lykkes eller ikke når en spiller som Suarez kan være mulig å hente dette overgangsvinduet.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Jeg er bare en muppet som liker å klage med store ord. Ønsker selvsagt ikke at SAF bør gå, men jeg er forbanna på skotten og ønsker at selv han - den hellige - skal få kjenne på kroppen at det er fansen som er Manchester United og ikke Alex Ferguson. Også han må irettesette seg etter hva "vi" vil, før eller siden.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke fremmed for å kritisere SAF. Det er jo av noen regnet som nærmest blasfemi. Før denne sesongen var jeg åpen for det SAF sier han vil gjøre nå; satse på talentene innad i spillergruppen. Dette var en sesong der jeg på ingen måte var sikker på at vi kom til å være i tetstriden i mai, men var optimistisk. Det kan godt være at jeg tar feil og at for eksempel Macheda blomstrer denne sesongen, men det vi har sett av talentene våre så langt holder ikke om SAF virkelig skal hente trofèet tilbake til Old Trafford.

Lenke til kommentar

Det aller største problemet er hvor målene skal komme fra. Jeg er hellig overbevist om at Rooney ikke kommer til å bøtte inn, noe som gjør at vi i realiteten må gamble på at Own Goal stepper opp å lager 20+ kasser. Lite trolig, sansynligvis får vi ikke marginene vi hadde denne sesongen og det vil bli enda færre mål. Det lukter kollaps lang vei.

 

Først og fremt må vi skaffe en ny Scholes. Paul var enorm og vår beste spiller på våren, men han var elendig på høsten. Det er begrenset hvor mye vi kan forlange av legendetrioen vår i året som kommer og med en M. Carrick som er sensasjondårlig, er vi ikke for godt forskådd på midten. En kvalitetspiller inn her, en skadefri sesong på Hargy og håpet om at Anderson tar noen steg fremover, så er vi der. Også er vi saktens nødt til å hente inn en spiss, herrefred. Med mindre erten er tidenes målmaskin i sin første sesong, har vi kun Rooney som regelmessig scorer mål. Mine tanker om Berbatov gidder jeg ikke poste igjen, men kort summert står jeg ved at han på langtnær holder mål.

 

Vi trenger ikke å kjøpe et nytt lag, men minimum to etablerte spillere bør inn.

Lenke til kommentar

Det aller største problemet er hvor målene skal komme fra. Jeg er hellig overbevist om at Rooney ikke kommer til å bøtte inn, noe som gjør at vi i realiteten må gamble på at Own Goal stepper opp å lager 20+ kasser. Lite trolig, sansynligvis får vi ikke marginene vi hadde denne sesongen og det vil bli enda færre mål. Det lukter kollaps lang vei.

 

Først og fremt må vi skaffe en ny Scholes. Paul var enorm og vår beste spiller på våren, men han var elendig på høsten. Det er begrenset hvor mye vi kan forlange av legendetrioen vår i året som kommer og med en M. Carrick som er sensasjondårlig, er vi ikke for godt forskådd på midten. En kvalitetspiller inn her, en skadefri sesong på Hargy og håpet om at Anderson tar noen steg fremover, så er vi der. Også er vi saktens nødt til å hente inn en spiss, herrefred. Med mindre erten er tidenes målmaskin i sin første sesong, har vi kun Rooney som regelmessig scorer mål. Mine tanker om Berbatov gidder jeg ikke poste igjen, men kort summert står jeg ved at han på langtnær holder mål.

 

Vi trenger ikke å kjøpe et nytt lag, men minimum to etablerte spillere bør inn.

Som jeg skulle sagt det selv. men ifølge vår egen sjef, er det bare skrinlegge disse ønskene, å behovene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...