Gå til innhold

Vg sensurerer innlegg om pepperkakeby


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som du tror privateide diskusjonsforum er under demokratisk styre og har full ytringsfrihet. Slik er det altså ikke.

 

Jeg er veldig spent på hvordan du planla å vinkle et slikt hærverk på en positiv måte, dog. Inngår frasen "LOL SO RANDUM xD" i argumentet ditt?

Lenke til kommentar
Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert.

Står det noe sted på VGD at de har 100% ytringsfrihet hos seg?

 

Du må gjerne poste innlegget her. Det vil få stå, om du ikke bryter med våre retningslinjer.

Lenke til kommentar

Akkurat som innlegg blir sensurert på diskusjon.no, blir de sensurert på VGNett. Slik er det bare. De verste er kommentar feltene til lokalavisene til Edda Media, der blir det slettet over en lav sko. Særs om innlegget ikke passer vinklingen i saken. Det er ikke ytringsfrihet på privateide diskusjonsforum. Tviler på at det kommer til å bli det heller.

Lenke til kommentar
Man kan si hva man synes om pepperkakevandalene i Bergen på nett. Men de vil bare ha innlegg som fordømmer ødeleggelsen. Jeg prøvde meg med det motsatte , men ble sensurert.

Du prøvde deg på trolling, som ikke blir godt mottat, hverken her eller på VGD. Ikke rart du ble "sensurert".

 

Oi, oi, oi. Hør på han.

Lenke til kommentar

Det er jo ikkje noko nytt. Dei vil ha fram sitt syn på saka, noko særleg objektivt er det ikkje. Berre med ein kikk på overskriftene deira kan ein sjå det.

Det er egentleg litt tragisk, at ein ikkje kan få seie kva ein tykkjer om noko. Så lenge ein er sakleg, og det ikkje bryt Noregs lov (t.d rasisme) burde dei ikkje sensurere noko for å framheve si eiga tolkning i saka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...