Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult klipp tv2 viste nå :)

Fikk ikke det med meg, hva var det forno? Mye å følge med på, studiosendinger både på Viasat, SVT og TV2...

Cancellara mobbet de spanske folka i feltet under et sykkelritt. Link. :)

 

Fy faen, så heit Julie Strømsvåg er. Irriterende stemme, men pen å se på. :dribble:

Lenke til kommentar

Faen hvor kjedlig VM har vært til nå :hrm:

Når jeg tenker over kampene jeg har sett er det bare Tyskland jeg har vært fornøyd med, eller er fornøyd med Sør-Korea også :) Positiv overaskelse

 

Spania-Sveits tap.. faen.. Sveits fortjente seiern dog, men de spilte ekstremt kjedelig. Var nesten konstant 8 mann i forsvar, kommer de videre til åttedelsfinalene så ødelegger det for fyrverkeri-fotball jeg forventer av Spania. I tillegg Brasil :dontgetit: Nederland :dontgetit: England :dontgetit: Kamerun :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fy faen, så heit Julie Strømsvåg er. Irriterende stemme, men pen å se på. :dribble:

Synes dog hun er snål på håret litt barbert på den ene siden (dog ikke kamera-siden). Ellers er hun det.

 

 

 

Artig den med Cancellara ja. :D

 

Ja, hva i all verden skjer med det? Skandale. Wulf er heit.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at kampene i samme gruppe ikke spilles på samme dag lenger? Da blir det jo urettferdig mtp. hvile, restitusjon, komme tilbake fra skade etc.

 

F.eks i gruppe A: Sør-Afrika og Uruguay spilte i går kveld (Kamp 1). I kveld møtes Frankrike og Mexico (Kamp 2) 24 timer senere. Kamp 1 for da 6 dagers hvile, mens kamp 2 får 5 dagers hvile.

 

Syns dette er ganske så rart jeg, hvorfor kan de ikke bare fortsette med gruppekampene på samme dag/formiddagen etter... :hmm:

Lenke til kommentar

1: Om man har 5 eller 6 dagers hvile skal ikke bety noe. Gutta er jo vant til å spille 3 i uka, jo.

2: Sør-Afrika spilte åpningskampen en dag før de andre, derfor spiller de en dag før de andre nå også for at det skal gå opp med tre kamper om dagen. Det har vært samme gruppa 2030 dag 1, samt 1330 og 1600 dag 2 med alle gruppene.

Lenke til kommentar

[quote name='Herr Brun' date='17. juni 2010 - 12:19' timestamp='1276769999'

1: Om man har 5 eller 6 dagers hvile skal ikke bety noe. Gutta er jo vant til å spille 3 i uka, jo.

2: Sør-Afrika spilte åpningskampen en dag før de andre, derfor spiller de en dag før de andre nå også for at det skal gå opp med tre kamper om dagen. Det har vært samme gruppa 2030 dag 1, samt 1330 og 1600 dag 2 med alle gruppene.

Okei, skjønner. Syns det så litt rart ut, men det blir vel rett hvis en ser på kampoppsettet for runde 1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...