Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, husker HIM ja. Mr. Vallo(?) var jo på gråten på scenen. "Ok, we'll fuck off soon - just play one more song first :(".

 

Mastodon og LoG må være tidenes mest kick-ass support - EVER. Kanskje mine to favorittband, etter Metallica :)

 

Har forresten et lite håp på Mastodon som support igjen, siden deres Euorpe-tour del 1 foregår i februar, og de er ledige i mars/april/mai. Samt at de skal følge "The Big Four" på Sonisphere i år.

Endret av Heddee
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke si at jeg er inne i en Load/ReLoad-periode. Har gått mest i DM i det siste for min del. Men Load og ReLoad har mye bra, selv om jeg er enig i at jeg liker KEA, RTL, MoP og AJFL bedre. Liker også DM bedre.

 

(Sorry til dere forkortelse-hatere, men jeg gadd ikke skrive fulle albumnavn nå :p)

Lenke til kommentar

Death Magnetic gruser alle album siden TBA, kanskje med unntak av S&M, men live-album teller vanligvis ikke! Selv om dette live-albumet er temmelig.... spesielt :p

 

Mastodon har faktisk en live-stil der dei ikkje kommuniserer mykje med publikum. Bevisst. "It kills the magic" ;)

 

Det var jeg fullt klar over, men det var vanvittig kjedelig likevel.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Jeg liker i grunnen DM er på lik linje med de fire første. Det er min personlige mening, og det er sikkert mange "Metalli-heads" der ute som er uenig. Hehe. Den eneste sangen på DM jeg ikke liker så godt er Cyanide, men det er fordi jeg hadde den som vekkerklokke-tone i en lang periode før jeg begynte å høre ordentlig på DM. Derfor tenker jeg på trøtte morgener hver gang jeg hører sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...