Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes San Diego '92 er bedre enn Seattle '89, sånn egentlig. Mye på grunn av at en kan legge Enter Sandman, Nothing Else Matters og Sad But True til i spillelista.

 

Det at de spiller sanger som det i spillelista til fordel for eldre sanger gjør San Diego verre for meg.. Blackened, ...And Justice for All, The Thing That Should Not Be og The Four Horsemen :D

Lenke til kommentar

Ja, det er utrolig viktig. Dropp dumme unnskyldninger som at "jeg har vært på 100 konserter før, og det skjer aldri meg!". Vel, jeg hadde også vært på mange konserter (med øra "ubeskyttet") før det skjedde meg, men det skjedde med meg for det. Har det ikke så ille nå, men jeg skal ikke la det utvikle seg, og har derfor gått til innkjøp av noen meget gode ørepropper. Anbefaler alle å gjøre det samme.

 

Det hører også historien til at det ikke bare er på grunn av konserter. Jeg har spilt i band, spiller mange instrumenter hjemme, og hører på veldig høy musikk. Både gjennom bærbare musikkspillere og andre kilder.. Alltid uten å bruke ørepropper. Noe jeg angrer på nå.

 

Husk at det er ikke sikkert øresusen kommer akkurat nå, men at det kan komme om flere år og, uten at du har utsatt ørene for ekstrem lyd i perioden nå til når det eventuelt plutselig skjer. Man kan også utvikle øresus ved noen typer nakkeskader, kreft, osv..

 

Edit: Så det forresten først hos CNN via en link fra et annet forum, men jeg må si at det er godt å se at dette har nådd norsk media også. Håper dette kan få folk til å tenke litt. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
http://www.armygear.com/products/Surefire-...fender-EP3.html

 

Disse var postet et godt stykke tilbake i tråden. Har tenkt å kjøpe de der selv faktisk. Vet ikke om det var de du mente. Jeg var forresten på konserten den 20/7 i Køben, men ikke den 22. :)

 

takk for at du postet linken igjen, jeg leita men jeg fant den ikke... konserten i køben var helt spesiell =) skal du i april?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...