Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, vært syk og ikke på PCen på en uke nå... se hva jeg går glipp av :( Nja fremdeles noen som selger biletter så kommer meg vel dit. Må nok bli i Oslo, hmm får se litt på dette. Kan jo ta fri og være i Tyskland å. Bare jeg får bilett enplass.

Håper på masse fra de eldre sangene ettersom jeg ikke er så fasinert over de nye albuma. Ride the Lightning (plata) er fremdeles min favoritt. "Master of puppets" er også knall. Men får vel sette meg litt inn i de nyere sangene.

Lenke til kommentar

Nei :)

 

Du må bare være tidlig ute for å komme foran ved scenen.

Metallica har jeg aldri vært før. Er det sånn at det holder med 4-5 timer før?! Eller burde man beregne enda bedre tid?!

 

Iron Maiden i Hamburg kom jeg bare 3 timer før og fikk plass helt forran, måtte vente 3 timer i hallen før de dukka opp men lurer på ventetiden til man blir sluppet inn.

Lenke til kommentar

jeg sitter her og er klar til å kjøpe billetter, men så står det at salget begynner den 10ene :p Jeg trodde det var forhåndsalg idag :p

 

EDIT:Fant ut av det :p Var visst livenation som hadde forhåndsbestilling :p noen som vet hvor mye disse bilettene koster da, samme pris som på bilettservice :)?

Endret av Sundvallen
Lenke til kommentar

Fikk ikke tak i billetter på forhåndssalget i dag. Fikk ikke logget på nettbanken ettersom jeg var på skolen og ikke visste passord og fødselsnummer til eieren av kortet. Ser ut som det er utsolgt nå. Er det fortsatt billetter tilgjengelig i morgen? I dag var jo tross alt bare forhåndssalg, vet ikke om det er en kvote på x antall billetter som er max på forhåndssalg eller om det fortsatt er tilgjengelig i morgen.

Lenke til kommentar

Fikk ikke tak i billetter på forhåndssalget i dag. Fikk ikke logget på nettbanken ettersom jeg var på skolen og ikke visste passord og fødselsnummer til eieren av kortet. Ser ut som det er utsolgt nå. Er det fortsatt billetter tilgjengelig i morgen? I dag var jo tross alt bare forhåndssalg, vet ikke om det er en kvote på x antall billetter som er max på forhåndssalg eller om det fortsatt er tilgjengelig i morgen.

 

Det er ordinært billettsalg i morra, ja. Det er absolutt flest billetter til ordinært salg. Problemet er at du må være SYKT på hugget så fort klokka blir 10. Billettene blir revet bort. Husker i 2010 da jeg skulle i Telenor Arena så solgte de ut på et par minutter og Bilettservice.no krasjet..

Lenke til kommentar

 

Det er ordinært billettsalg i morra, ja. Det er absolutt flest billetter til ordinært salg. Problemet er at du må være SYKT på hugget så fort klokka blir 10. Billettene blir revet bort. Husker i 2010 da jeg skulle i Telenor Arena så solgte de ut på et par minutter og Bilettservice.no krasjet..

Starter det ikke klokka 9 i morgen?

Btw: burde man kjøpe på live nation eller billettservice i morgen? Trenger man passord eller noe dersom man skal betale med kort? Var i hvert fall sånn på live nation i dag.

Lenke til kommentar

Starter det ikke klokka 9 i morgen?

Btw: burde man kjøpe på live nation eller billettservice i morgen? Trenger man passord eller noe dersom man skal betale med kort? Var i hvert fall sånn på live nation i dag.

Gikk som smurt for meg idag på livenation ihvertfall :p, men ble jo linket til bilettservice når jeg skulle kjøpe dem :p Var bare å skrive inn kortnummer, den tresifret koden og visa koden, tok meg max 3 min ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Metallica har jeg aldri vært før. Er det sånn at det holder med 4-5 timer før?! Eller burde man beregne enda bedre tid?!

 

Iron Maiden i Hamburg kom jeg bare 3 timer før og fikk plass helt forran, måtte vente 3 timer i hallen før de dukka opp men lurer på ventetiden til man blir sluppet inn.

 

Der er jeg feil mann å spørre, jeg foretrekker å stå litt lengre bak.

 

Bedre lyd, mindre trengsel og det største plusset av alt, slipper å møte opp ørten timer før.

 

For å sitere Roger Murtaugh "I'm too old for this shit!" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...