Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop tilbake fra førpremieren :D

 

 

Sangene og sånt var dritbra, men kan noen fortelle greia med historien? Altså, det var kult og se på og sånt, bra laga og alt det der, men det var litt random syns jeg da, spesielt den jævla baggen, hvorfor viste de ikke hva som var inni :(

 

 

 

Nå har ikke jeg sett filmen, men den baggen skal være et symbol på Cliff eller noe. Han hadde visst den i bussen når han døde. Så de kan ikke spille uten "Cliff there, in spirit". Mener det var noe sånt".

 

Lenke til kommentar

Tidenes makkverk av en film.

 

Konserten-biten var jo grei, men storyen i film-delen var jo helt på trynet. De kan neppe ha brukt mer enn et par timer å skrive den.

 

Fiksjonsdelen av filmen var syltynn, men jeg var ikke der for den delen og gir egentlig f*** i hvorvidt den var bra eller ei. Jeg var der for konserten og den var storartet! Faktisk en av de beste konsertene Metallica har hatt de siste årene.

Lenke til kommentar

De har jo nevnt tidligere at de prøvde å lage en konsert rundt en spillefilm. Nå har ikke jeg sett filmen selv enda, men i mine tanker så skal det veldig mye til at en slik film skal bli bra. Vanskelig å få hele storyen til å stemme med konserten og få det til å bli spennende. Jeg har hørt soundtracket, og ble ganske imponert over hele greia, veldig bra konsert. Litt synd at det bare er 16 sanger, når de normalt spiller 20 på en hel konsert. Men, da hadde vel filmen blitt enda lengre. :) Gleder meg til å se den selv, når jeg får muligheten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Metallica kommer til Oslo i sommer! June 1, 2014 - Valle Hovin, Sonisphere - Oslo, Norway, tickets on sale December 10 at 09:00 AM

 

Dette er forresten en av de konsertene de skal spille der folk kan stemme på setlisten, de kommer også til å spille en ny sang har de skrevet.

 

 

 

As we embark on two short treks through Europe this summer, we're going to give you, the ticket holders, the chances to vote on what songs you would like to hear at the shows that you attend. We normally play around 18 songs a night, and since we didn’t want to be left out of the fun, the band also gets to vote... and we vote for a NEW SONG! That leaves the other 17 slots for you to choose. For more info: http://bit.ly/1aRel7W

Henta fra Facebook siden deres.

Endret av dunkel
Lenke til kommentar

Husk at det ikke bare er Metallica da, Hansoen. Slayer er og bekrefta, og det er en del av Sonisphere (som er en festival over hele Europa). Forundrer meg ikke om det kommer flere band og.

 

Og jeg tror ikke det blir bare Black Album nei. F.eks. avstemmingen i Praha viser potensiale. Den enste "faste" sangen de har stemt inn på lista er MoP. Ikke NEM, ikke Sandman, Ikke Seek.

Lenke til kommentar

Husk at det ikke bare er Metallica da, Hansoen. Slayer er og bekrefta, og det er en del av Sonisphere (som er en festival over hele Europa). Forundrer meg ikke om det kommer flere band og.

 

Og jeg tror ikke det blir bare Black Album nei. F.eks. avstemmingen i Praha viser potensiale. Den enste "faste" sangen de har stemt inn på lista er MoP. Ikke NEM, ikke Sandman, Ikke Seek.

Kan du se resultatene av avstemningene? :O Link? :p

Lenke til kommentar

Kommer kanskje til å stemme frem 2 låter fra Black Album, og det er sandman og wherever i may roam, fordi jeg digger de låtene live. Bortsett fra det er det et par jeg har i tankene. MoP, blackened, creeping death, battery, hero of the day. Liker konseptet veldig godt hvertfall, men er jo som noen sier fare for at det plutselig blir 17xNeM :p

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Kommer kanskje til å stemme frem 2 låter fra Black Album, og det er sandman og wherever i may roam, fordi jeg digger de låtene live. Bortsett fra det er det et par jeg har i tankene. MoP, blackened, creeping death, battery, hero of the day. Liker konseptet veldig godt hvertfall, men er jo som noen sier fare for at det plutselig blir 17xNeM :p

 

Huff, for noen kjedelige sanger da :p Mange av de sangene blir jo spilt stadig vekk. Eneste som ikke er en "gjenganger" er jo Hero of the day. De andre har spilt spilt mellom 500 og 1400 ganger live. Men men, det er jo ditt valg. Hadde jeg hatt mulighet til å dra så hadde jeg nok stemt frem mange sanger som er sjeldent å høre live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...