Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm har fortsatt ikke fått mail fra billettservice med link og kode så jeg kan stemme på sanger. Har bare fått den mailen man får automatisk når man bestiller...

 

Samme her. Regner med du bestillte direkte på Billettservice også? Tror kanskje man måtte gå om Livenation sin side for å få den mailen fra dem.

Lenke til kommentar

Jeg er i samme båt. Man skal få kode. Hvis ikke er det grov feilannonsering ihvertfall. Tar ikke lang tid da før jeg ringer til forbrukertilsynet isåfall.

 

 

 

Fansen bestemmer låtene når Metallica inntar Valle Hovin søndag 1.juni 2014! Kjøper du billett til festivalen vil du få muligheten til å stemme på hvilke låter som blir med i set-listen når Metallica spiller i Oslo. Dette gir publikum mulighet til å sette sammen sin drømme set-liste fra mer enn 30 år med materiale og nesten 140 sanger. Metallicas tradisjonelle 18 sangers set-liste kommer til å inneholde 17 sanger stemt frem av fansen og 1 ny låt! Man kan underveis besøke www.metallica.com og se hva andre fans stemmer frem til de andre konsertene.

 

Det står på billettservice iallefall.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...