Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål:

 

Hvis jeg melder meg inn i MetClub nå, altså jeg har registrert meg og sånn, men altså betaler den $60 summen det koster å bli medlem for oss europeere, har jeg da mulighet til å slippe den køen hos billettservice den 8. siden jeg har mulighet til å bestille et par-tre billetter før den datoen pga medlemskapet mitt, uten problemer!?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

Hvis jeg melder meg inn i MetClub nå, altså jeg har registrert meg og sånn, men altså betaler den $60 summen det koster å bli medlem for oss europeere, har jeg da mulighet til å slippe den køen hos billettservice den 8. siden jeg har mulighet til å bestille et par-tre billetter før den datoen pga medlemskapet mitt, uten problemer!?

 

Takk :)

 

Ikke noe problem det. Medlemskapet blir aktivt med en gang, så sant det ikke blir problemer med betalingen. Har kjøpt via pre-sale på alle konserter etter jeg ble medlem i '03 og bare opplevd problem en gang takket være ticnet.se. Skulle ha billetter til begge i Stockholm og fikk bare kjøpt til en av de; løste seg heldigvis i løpet av ikke så altfor lang tid.

 

 

EDIT:

Riktig det Wicked77. 09:00 for Oslo og 10:00 for Danmark.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Usikker, for å være ærlig. Sitter foran maskina hele dagen og er alltid er alltid inne når det åpner og aldri sjekket etter jeg har bestilt. Fordelen er hvertfall at de bare har ståplasser denne gangen; sitteplasser pleier å være det siste som forsvinner etter hva jeg har hørt. Noen ganger forsvinner billettene veldig raskt, så ville ikke puttet penger på at det er fler igjen klokka 4.

 

Netcom og Live Nation har også forhåndsalg og av de tre vil jeg tro Netcom blir utsolgt sist.

 

Kan ikke annet enn krysse fingrene for at det ordner seg for deg :)

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Om du har tilgang til en data på jobben så kan du jo spørre om du kan ta en kjapp pause for å bestille. Har vært veldig heldig selv og sier bare ifra at jeg tar en kjapp pause klokka ni og bestiller. Pre-sale pleier å gå veldig greit og kan ikke huske jeg har brukt mer enn, maks, fem minutter tidligere (foruten pre-sale til Stockholm. Heldigvis hadde jeg fri den dagen). Håper det går like bra denne gang.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Sikker noen tusen billetter vil jeg tro, men forhåndssalget pleier vel å bli utsolgt i løpet av noen timer. Men det hender jo at de "finner" noen flere plasser som de legger ut senere.

 

Men har alltid vært ferdig med bestillingen rett etter de har blitt lagt ut så jeg har ikke tøyd den grensen lengre enn det jeg gidder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...