Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bill Bailey er min favoritt-komiker fra England. Han er et musikalsk geni (spiller alle mulige instrumenter på virtuos-nivå) og har utrolig bra sketsj-humor i tillegg til morsomme sanger. Han har holdt på siden slutten av 90-tallet, og gitt ut flere show på DVD.

 

Hans standup-show blander instrumenter med standup helt glimrende. Han får et 1,5 times show om klassiske instrumenter til å bli dritartig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Valle Hovin er ikke så mye bedre, det er for åpent så mye av lyden bare forsvinner rett ut i lufta foran scenen. Må stå plassert på midten rundt 20 meter fra scenen for å få best lydopplevelse der. Har testa flere steder inne på VH, bakerst hører man bare et ekko av alt sammen, og helt fremst er det umulig å holde seg på beina med mindre du står og "slåss" hele tiden og mister båndet med bandet. Du hører også mest lyd fra scenemonitorene da. Scenen er også veldig høy, så du må stå og kikke oppover hele tiden siden du ikke ser storskjermene på siden noe særlig.

 

Men når det er blitt mørkt, er vindstille og 20 varmegrader, og The thing that should not Be drønner ut over arenaen, da er det FETT!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Valle Hovin er ikke så mye bedre, det er for åpent så mye av lyden bare forsvinner rett ut i lufta foran scenen. Må stå plassert på midten rundt 20 meter fra scenen for å få best lydopplevelse der. Har testa flere steder inne på VH, bakerst hører man bare et ekko av alt sammen, og helt fremst er det umulig å holde seg på beina med mindre du står og "slåss" hele tiden og mister båndet med bandet. Du hører også mest lyd fra scenemonitorene da. Scenen er også veldig høy, så du må stå og kikke oppover hele tiden siden du ikke ser storskjermene på siden noe særlig.

 

Men når det er blitt mørkt, er vindstille og 20 varmegrader, og The thing that should not Be drønner ut over arenaen, da er det FETT!

 

Heh, typisk nok var det akkurat 20 meter fra scenen, midt på, jeg sto når jeg var på Metallica på Valle Hovin og hadde den beste konsertopplevelsen i mitt liv :whistle:

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...