Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for at du brukte Billettservice.

Dette er kun en bekreftelse, og IKKE gyldig som billett.

Du har bestilt 2 billett(er) til:

METALLICA

TELENOR ARENA

tir, 13.04.10 kl.19:30

For et HELVETTE !! Heldigvis flaks for meg, til dere andre, lykke til... :)

Edit: Dette var 2 ståplasser, så ikke gi opp !!

Endret av mortenandre
Skrevet
Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller?

Nå bladde jeg gjennom alle sidene fra i dag, og ikke én gang fant jeg noen som nevnte to ganger på rad hvor glade de var for at billettene allerede var i boks.

Slutt å la ditt dårlige humør gå ut over andre, det er ikke vår feil at du ikke klarer å fikse billetter ;)

Skrevet
Får opp sitteplasser nå, ståplasser/GA kommer opp som "utsolgt".

Som jeg sa tidligere, sitteplasser er faktisk ikke ille i det hele tatt :)

Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. :p Men sitteplass er greit nå og da. :) Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt.

Skrevet (endret)

Til alle dere som ikke har fått billett:

Forsøk igjen!

Det frigjøres statig billetter, og sist metallica spilte i Norge, var det folk som fikk kjøpt billetter hos bingoservice opptil 5 timer etter at konserten var ""utsolgt"

Så finn frem den store tuben med tålmodighet, smør dere inn, ring billettservice og hamre sidene!

Endret av Osse-Mon
Skrevet
Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller?

Jeg fikk tak i 6 billetter for 5 minutter siden!! :D :D

Skrevet
Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. :p Men sitteplass er greit nå og da. :) Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt.

Men O2 er jo veldig mye større enn både Spektrum og Telenor Arena? :p

Og da var vel ikke scenen i midten? For når den er i midten i en så liten hall som Spektrum eller Telenor Arena, er sitteplasser ypperlig!

Jeg trivdes selvfølgelig mye bedre når jeg sto helt fremme med gjerdet i Bergen 2008 og Oslo 2007, men må ha sitteplasser i 2010 pga lillebror som skal få billett i bursdagsgave :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...