Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare 13-14 timer :O det er fryktelig lite synes jeg når det er gta vi snakker om

Da snakker vi at vi bruker all tiden jeg ikke har satt til noe annet på det, så mye i min verden.

Men sjekket postkassa, blir nok ikke før tirsdag for min del ser det ut til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posten er ofte litt sen på lørdager, la oss krysse fingrene. :)

Skuffelsen kan fort bli stor når nøkkelen går i postkassa og døra åpner seg med tomt innhold. We'll see in a bit.

Sjekka nå, ingenting fra Komplett... men enda tidlig! :) Posten Oslo kommer så seint på lørdager. Husker lørdagen før ACIII kom. Dro på sett klokka tre, ingenting i kassa. Kom hjem på kvelden. Der var det jammen et eksemplar :)

Skrevet

Klarer ikke å vente til det kommer på PC, så jeg bestilte spillet til konsoll. Jeg hater konsoll, men det får vel gå siden det tross alt er GTA det er snakk om :p

• Liker 1
Skrevet

Ble ikke noe på meg i dag heller så da håper jeg den kommer på mandag. her er det alltid slik at posten kommer før på lørdager. men jeg har opplevd at posten kommer 2 ganger en gang jeg bestilte noe kom posten ved 11 tiden uten spill men så kom spillet ca klokka 16.00.

Skrevet

Ser når at komplett har lagt ut forhåndsbestilling på PC versjonen av GTA V! Lanseringsdato tydeligvis 18 mars! Altfor lenge å vente til så jeg må ha ps3 versjonen! Men jævli digg å se.

Skrevet

Åjah da så, datoen er gjetning fra komplett sin side? Vel, det kan være menne går da ivhertfall ann å forhåndsbestille. Pc utgave blir det uansett.

Se for dere GTA V med Supersampling AA og høy oppløsning, mye bedre view distance. Ahh... det blir nok pent.

• Liker 1
Skrevet

Fra hvor?

Jeg har bestilt fra Elkjøp og har enda ikke fått Gta V i postkassa..

Gamezone, Ludo, og Spaceworld er de som har sendt tidligere. Ikke hørt om noen tilfeller fre Lefdal, Elkjøp og Komplett enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...