Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg så den heller dårlig oppløste GTAV-videoen istad hvor 1.person ble demonstrert. Nå gleder jeg meg, nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Morsomme små detaljer de har lagt til der ja! Har ikke PS4 jeg, så er mer spent på om de gjør noe ut av kinecten til X1. Ikke noen gamechanger, slik som 1. person view er, men kult likevel! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Sagt noe mer om Heist eller? Skulle ønske det kom den 18. nov. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Sagt noe mer om Heist eller? Skulle ønske det kom den 18. nov. Akkurat nå er det "coming soon". Så kanskje det er med i GTA Online til nye konsoller. Så for å bli sluppet på de gamle. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Ah, skjønner. Blir vel først og fremst så jeg prøver det PS3 siden jeg venter på PC-versjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Heists kommer til alle konsoller i den første updaten etter release. Endret 13. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Tro om de er forberedt på store pågang når spillet kommer ut.. Tipper at det ikke er noe spillbart på online delen på første dagen slik da når gta v kom til ps3/xbox Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 XBL ja, men PSN er noe helt annet. Nedtid skremmende nært GTA V-releasen for PSN. http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Support/PSN-Maintenance-scheduled-for-Monday-17th-November/td-p/22645779 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Forskjell på planlagt og uforventet da.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Forhåpentligvis så er det vel en sammenheng med GTA:V release, og de vil være forberedt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Forskjell på planlagt og uforventet da.. Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå. Endret 13. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Forskjell på planlagt og uforventet da.. Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå. Du er så kul og smart som må ty til personangrep for å få frem poenget ditt azz. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Online heists bekrefta av Rockstar selv å komme i patch-updates. We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well. http://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-far Endret 13. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Forskjell på planlagt og uforventet da.. Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå. Det er snakk om 6 timer. Folk kan kjøpe det dagen før, eller dagen etter. Casual spillere bruker vel også mer fysisk butikk enn nødvendigvis impulskjøp på Psn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) 6 timer er allikevel en del. Husk nå at ikke alle har supre linjer heller. Så 6 timer er en del for dem, og man vet aldri om ting bruker lengre tid enn forventet. Skjedd med både Live og PSN før selv med planlagt nedtid. Snakk om noen timer ja, men timer er noe for de med dårlige linjer som sagt. Uansett er dette ganske mye en fillediskusjon som heller kan taes videre på PM eller annen tråd nå. Eller bedre legges død. Endret 13. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Ser ut som om granat quick throw er bare mulig på PS4. :/ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 http://youtu.be/9CVuekcti2A Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Den forsvant fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 De som skal være PS4 GTA V gamers: http://blog.eu.playstation.com/2014/11/13/grand-theft-auto-v-ps4-gets-best-dualshock-4/?adbid=532911299177377792&adbpl=tw&adbpr=36969785&emcid=social_20141113_35529527 :D "The controller’s light bar will change colour based on the character you are playing and when the LSPD heat is upon you, the Light Bar will flash red and blue to make it perfectly clear that you might want to be somewhere else." Jeg klarer ikke gjøre annet enn å riste på hodet over hvor meningsløst det j*vla lyset er Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Det lyset er der for fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå