Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

logo.png


Velkommen til Spotifykaféen. Stedet for å snakke løst og fast om Spotify, såvel som andre online musikktjenester. Være løsninger, forslag, invites eller fiffige sanger og artister du har funnet og vil dele med resten av tilhengerne. Dersom noen føler for å dele sine spillelister, feel free to. Så skal jeg forsøke å samle de i førsteposten etterhvert :)


Ang. invites - LES NØYE!
Jeg må få understreke at spørring etter invites vil ses på som spam, og tillates ikke. Dersom noen her inne har invites å dele med resten skal den personen ta kontakt med trådstarter via PM, så vil disse plasseres i førstepost. Når invites blir brukt eller ikke fungerer ber vi om at personen som bruker / finner ut av dette også sender en PM til trådstarter, så kan koden fjernes.

Ubrukte tokens (invites):


*tomt*

Husk; send PM om du bruker en - eller du opplever at en ikke fungerer.
---

Normal folkeskikk, såvel som forumets retningslinjer, gjelder også her inne. Utover dette tas informasjon, tekst, og detaljer til førstepost imot med stor takk.

Andre nyttige lenker:
- Musikkaféen
- FAQ: Spotify og Wimp

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører premium, og kan ikke si at jeg angrer. Når Spotify begynte å sende reklame for "Lottes superhits" eller noe i den duren, var ikke gratis-versjonen lengre noe alternativ. Dessuten er 100 kr en brøkdel av det jeg vanligvis bruker på musikk i måneden.

Veldig behagelig å høre på musikk uten forstyrrelser, og offline lytting og høyere bitrate er jo også kjekt.

 

Problemet nå er at jeg får en plagsom beskjed om at jeg har X invites som kan deles ut hver gang jeg starter...

Lenke til kommentar

For oss som har WM mobiler så er det en mulighet for Spotify på mobil, mySpot:

 

Features:

> Full implementation of the Spotify search and top list functions

> Choose your own media player - define how each track is played (CorePlayer v1.30 is recommended)

> Album artwork can also be downloaded as required

 

Requirements:

> The .NET 2.0 Compact Framework (which should come with Windows Mobile 6.0 and above as standard)

> A Premium Spotify Account (register at http://www.spotify.com)

> A media player that supports the ogg audio format (eg. CorePlayer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...