Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

Tips til de som bruker Premium på mobilen.

Hvis du er fornøyd med sangene du har subscribet til og du føler du ikke trenger flere innpå programmet på mobilen er det en måte å få 1 mnd "gratis" på.

Siste dagen før det er slutt på premium trykker du "offline mode", da får du 30 nye dager gratis. Eneste nedsiget er at du ikke kan høre på nye sanger som du legger til i spilleliste via pc.

 

Har ikke giddet å lese igjennom tråden her, så vet ikke om det står fra før. Håper dette hjalp noen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men et lite spm ang siste oppdatering:

 

Ser i artikkelen til dinside.no at på det ene bildet har de "mapper" med spillelister? Altså den mappa som heter fest, også flere spillelister under denne, som man sikkert kan minimere og åpne som man vil? Noen som vet hvordan man får til dette? :) Har lastet ned og installlert siste versjon nå, prøvd å dra spillelistene oppå hverandre, høyreklikke for å se etter valg, osv. Og har som sagt premium om dette skulle ha noe å si.

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Venstreklikk på den spillelisten du vil legge til en ekstra mappe, deretter trykker du på file -> new playlist folder. Hvis du har Spotify på norsk blir det vel Fil -> Ny spilleliste mappe eller noe i den duren :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der ja! :) Sto ikke der først, men en restart av spotify fikset biffen! Takker! :)

 

Et annet lite spm jeg kom på nå, når jeg holder over spotify ikonet i w7 kommer det jo opp et lite bilde av spotify vinduet, så har det også pleid å komme knapper for play/pause/next/back også. Disse er borte nå? :-/

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Lenke til kommentar

Der ja! :) Sto ikke der først, men en restart av spotify fikset biffen! Takker! :)

 

Et annet lite spm jeg kom på nå, når jeg holder over spotify ikonet i w7 kommer det jo opp et lite bilde av spotify vinduet, så har det også pleid å komme knapper for play/pause/next/back også. Disse er borte nå? :-/

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Prøvd å innstalere nyeste versjon av Spotify? Eventuelt reinstalere...

Lenke til kommentar

Der ja! :) Sto ikke der først, men en restart av spotify fikset biffen! Takker! :)

 

Et annet lite spm jeg kom på nå, når jeg holder over spotify ikonet i w7 kommer det jo opp et lite bilde av spotify vinduet, så har det også pleid å komme knapper for play/pause/next/back også. Disse er borte nå? :-/

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Det er en bug jeg har lagt merke til selv, virker som de knappene kommer og går litt faktisk...

 

/Espen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lyst til å kjøpe spotify til en kamerat i bursdagsgave, men han har ikke bruk for premium siden han ikke har telefon.

spotify E-cards fås desverre kun for premium.

Er det mulig å kjøpe 6 måneders premium som han aktiverer, for deretter å degradere til unlimited for at han skal kunne ha det i et år?

Endret av rioi
Lenke til kommentar

Har lyst til å kjøpe spotify til en kamerat i bursdagsgave, men han har ikke bruk for premium siden han ikke har telefon.

spotify E-cards fås desverre kun for premium.

Er det mulig å kjøpe 6 måneders premium som han aktiverer, for deretter å degradere til unlimited for at han skal kunne ha det i et år?

 

Dette går nok ikke an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...