Gå til innhold

Hvem har noensinne bestilt varer til Bouvetøya?


rozon

Anbefalte innlegg

Neste gang du skal bestille noe i en utenlandsk nettbutikk kan du legge merke til at man faktisk kan sende varer til Bouvetøya. Det faktum at det er en forblåst holme uten kai eller flyplass (eller mennesker) har vist ingen betydning for vareleveranser.

 

Bokhandelen Amazon har til og med Standard Shipping til Bouvetøya, noe som får meg til å lure på om noen noensinne har sendt varer dit. Faktisk skal det gå like raskt som leveranser til Liberia, kanskje UPS tar flydropp over holmen? Hvem skal da signere for pakken?

 

Så, nå har jeg veldig lyst å bestille en bok om pingviner som jeg da selvfølgelig sender til Bouvetøya. Da kan jeg gå i flere dager og kose meg over at enten får pingvinene på Bouvetøya en fin julegave, ellers står en UPS mann strandet på en holme med en fin bok om øyas dyreliv...

Endret av rozon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du betaler fortsatt for faenskapen. Og frakten.

Og hvor "kult" det enn måtte være, får du aldri vite hva som skjedde. Du bare kasta penger ut vinduet.

 

Får bli en øl mindre i helgen, eller skippe gaver til veldedighetsorg for en stund. Kaster penger ut vinduet på så mangt ellers...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...