Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil gjøre fy-ting


Gjest Guest_Roger_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Uansett om det er en lidelse eller ikke. Det at dama spurte er en tillitserklæring og viser hvor trygg hun er på både deg og forholdet. Om trådstarter er moden nok så bør han vise seg tilliten verdig og ikke dømme henne eller drite henne ut pga ønsket hennes. Si det som det er at du ikke føler deg komfortabel med det eller gi det et forsøk. Det er lov å prøve.

 

Men, det har gått et par dager nå, og en slik situasjon pleier sjeldent å bare forsvinne i mørket. Hva har skjedd og hvordan gikk det?

 

En annen mulighet er at dama tester trådstarter for å se hvordan han reagerer.

Lenke til kommentar
Dette er uansett ikke tema for tråden, hvorvidt x og y er en lidelse eller unormalt. Hjelp trådstarter istedenfor, starting ...NOW. Send meg en PM om det skulle være noe.

 

Ok, skulle akkurat til å skrive at vi var off-topic her, er lett å bli revet med.

 

 

Til trådstarter, snakk med dama de, spør om hun mente det og om hun evt tenker mye på.

Drit i om jeg mener det er en lidelse og andre mener det er greit. Du vet selv om du kan leve med det eller ikke.

 

Det er kansje litt drøyt å gjøre det slutt med noen bare pga det. Men skal man ha et godt forhold burde man være ganske like mener jeg.

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Først og fremst, utrolig mange umodne og dumme svar her.

 

Og til saken.

 

Dette hører nok til i den litt mer "spesielle" kategorien, og er nok en ting som de fleste har problemer med å inkludere i sexlivet. Det er faktisk ikke verre enn at du sier nei, og eventuelt at det er uaktuelt for deg og at du ikke har veldig lyst til å høre så mye mer om temaet.

 

Fantasier plager ingen...

 

Forøvrig hadde jeg nok takket høflig nei til det tilbudet der selv :)

Lenke til kommentar

Syns du er heldig jeg ass. For det første har du en dame som er uber kinky, det kan jeg bare se langt etter :p Oral sex er jo nesten ekkelt i følge dama mi -.- For det andre har dama di åpnet seg for deg, og du kan komme med ønsker tilbake. Jeg er litt kinky selv, tenner ikke på bæsj, men hadde faktisk muligens sagt ja, bare for å prøve, og oppfylle dama mi sine ønsker. Så kunne jeg kommet emd noe tilbake. Handler om å gi og ta :p

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest gjestsweeGH
Det har seg slik at jeg og dama har et fantastisk sex liv det skal ikke stå noe på det, men jeg har ikke helt forsonet meg med hva hun prøvde å fortelle meg her om dagen, jeg er flau rett og slett men også litt redd. Hun er absolutt ikke av den normale jenta her i verden. Ok here it goes, hun spurte om hun kunne få bæsje på meg. Jeg bare responser tilbake "Jaha", å se henne i øynene var litt fremmed, å se ei så skjønn og glødende jente i øynene og vite at slike tanker bor i henne var litt skremmende. Hun verken smilte eller så nervøs ut, hun var helt normal og alvorlig nok til at jeg nevner det her. Jeg vil helt åpent og ærlig vite om noen av dere har opplevd noe lignende, vær snill å vær ærlig.

 

Hilsen SkremtGutt

 

Vel hvis du vil absolutt beholde henne og er redd for at forholdet ryker hvis du sier nei, så må du kanskje bare belage deg på å få litt dritt på deg da. Verre er det ikke. Eller hva?

Lenke til kommentar
Tenk om hun kommer full hjem en kveld. Du ligger og sover også bæsjer hun deg i trynet. Jeg hadde vært ødelagt for resten av livet. Jeg hadde sikkert fått store physkiske problemer, angst for å sove osv:P

ho ho ho! :D

Men joa, som andre har sagt. Hun viser deg mye tillit ved å spørre om noe sånt, så hvis du virkelig liker jenta og hun var seriøs ville jeg enten vurdert det (hvis du kan leve med det) eller forklare henne på en fin måte at det ikke er noe du hadde tålt.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Til trådstarter.

 

I mine auger er det normalt at nokon kan tenna på den tanken. Men når det er sagt, er det viktig at begge parter har ønsket om å vera med på det som eventuelt skal skje. Om du seier ja kun for dama di sin del, blir det feil. Du bør veta med deg sjølv at detta er noko du kan tenka på, og takla i etterkant. Det er jo ikkje umuleg at opplevelsen blir bra, men det kan og gå dårleg.

Det besta for deg er å finna ut om du kan ta det med eit smil i etterkant, uannsett korleis det går. Personleg trur eg at det kunne blitt vanskeleg for meg å sjå på partneren min på samme måte etterpå.

 

Snakk med dama di, fortell ho at du gjerna vil vera med å prøva nye ting. Men om det å bli bæsja på ikkje er noko for deg, vil hu nok forstå? Så lenge du ikkje dømmer hu.

Berre det at hu har fortalt deg om denna tanken viser at hu er trygg og stoler på deg. Det er då viktig at du ikkje får ho til å angra på at ho i det heila tatt tok det opp. Eg skulle gjerna følt meg så trygg på ein anna person som hu gjer med deg.

 

Sjølv er eg ganske sikker på at det ikkje hadde fungert for meg. Men om det fungerer for andre, er det heilt greit. Det som skjer på soverommet er intimt og privat. :)

 

Lykke til!

Endret av Stokken
Lenke til kommentar

Tenner ikke på sånt i det hele tatt selv, men er vant med kinky jenter og om jeg hadde ei dame som slike fantasier betydde mye for så kunne jeg nok latt henne gjort det ja.

 

Men, nå tåler jeg nok rimelig unormalt mye ekle ting uten større problemer. Skjer raskt små uhell under analsex og lignende.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er tøft av henne å fortelle hva hu har lyst til. Men det betyr jo ikke at du nødvendigvis er med på leken. Er lov å si nei. Men si det på en ordentlig måte. :p

 

Finnes jo egne nettsider for slikt. Hehe. (Dont ask!) Så folk tenner på det meste.

 

Folk har rare fantasier. Nesten ingenting er for rart. Selv om akkurat det med avføring og lignende blir i det meste laget for de fleste av oss.

 

Hva med å vise hu "2 girls 1 cup" -filmen? :!:

Lenke til kommentar

Mange fordomsfulle smågutter her. Heldigvis har man menn som Sitronsaft og Pivotal :yes:

 

Uansett, on topic. Det går vel fint an bare å takk nei?

De aller fleste har forskjellige fetisher og ting de tenner på. Så se på det som et kompliment at hun faktisk turte dele sin veldig tabubelagte fetish med deg.

 

Men ja, skjønner at du takker nei. Er ikke min cup of tea heller. Hadde nok hatt i bakhodet at om du hadde gått med på noe sånt, så hadde du nok fått masse tilbake for det ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...