Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil gjøre fy-ting


Gjest Guest_Roger_*

Anbefalte innlegg

Tenk om hun kommer full hjem en kveld. Du ligger og sover også bæsjer hun deg i trynet. Jeg hadde vært ødelagt for resten av livet. Jeg hadde sikkert fått store physkiske problemer, angst for å sove osv:P

 

Prøver ikke å være ekkel mot dere som liker sånt, men jeg takler det bare ikke.

 

Jeg vet ikke helt hvordan det er med deg, men det at en gutt for eksempel tenner på å fingre jenta si, betyr ikke at han kommer full hjem fra fest og stapper fingrene inn uten videre.

 

Tror ikke akkurat at det er noen stor sjanse for at hun skulle komme til å gjøre noe sånt. Har hun først foreslått det og fått nei, så vet hun at partneren ikke godkjenner det. Hvorfor skulle hun da ødelegge et ellers godt forhold?

 

Jeg er for øvrig enig med Guest_anonym_M29_*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send dama di til meg, har gjort det eit par ganger før. Digg som F det ;)

 

haha, det tror jeg ikke på, tviler på at du hadde postet med nick om det hadde vært sant.

Sykt mange det var her som tenner på bæsj.

Jeg vil påstå at det er en lidelse, og at det er noe feil med folk som liker sånt

Det finnes ingen naturlig grunn til at man skal like sånt, setter det på lik linje med folk som tenner på små barn, like sykt begge delene. Helt klart at noe er feilkoblet!

Lenke til kommentar
Hvem er du til å dømme, om eg tør spørre?

 

men du er enig i at pedofili er en "sykdom", eller at det er noe feil med pedofile? De fleste pedofile erkjenner det også, men de kan ikke noe får de tankene de har.

 

Derfor mener jeg at tenner du på at noen bæsjer på deg så er det noe feil med deg. Du avviker fra normalen så til de grader, og det har ingen ting med sex å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er uordinært å tenne på det, men en lidelse, en feil? Det tror jeg ikke. Folk tenner på forskjellige ting, og grunnen til at så mange tenker på det med avsky er sikkert bare fordi det er så få som faktisk støtter idéen. Flertallet har alltid bestemt hva som er normalt og hva som er "en lidelse". Om alle på forumet bortsett fra ad.pro.pl. hadde bæsjet på hverandre ville det vært ad.pro.pl. som hadde en lidelse. Så enkelt er det.

 

Jeg sier som noen før meg, TS: siden du tydeligvis ikke har lyst å bli bæsjet på sider du simpelthen ifra til henne på en voksen og moden måte, på samme måte hun spurte deg. Dere kan ikke alltid like de samme tingene. Vis at du er voksen nok til å godta at hun har ønsker som du kanskje ikke alltid kan tilfredsstille. Folk er forskjellige, og sånn er det bare. Jeg er sikker på at du en eller annen gang har foreslått noe lignende, f.eks. å ta henne i rumpen, som egentlig er akkurat det samme som hva hun spør om. Men det er personlig og selvsagt bare din og hennes sak, det var ikke ment som et spørsmål.

 

Hei og hopp!

Lenke til kommentar
Hvem er du til å dømme, om eg tør spørre?

 

men du er enig i at pedofili er en "sykdom", eller at det er noe feil med pedofile? De fleste pedofile erkjenner det også, men de kan ikke noe får de tankene de har.

 

Derfor mener jeg at tenner du på at noen bæsjer på deg så er det noe feil med deg. Du avviker fra normalen så til de grader, og det har ingen ting med sex å gjøre.

Pedofili er helt utenfor denne diskusjonen. Bare fordi at flertallet ikke gjør det betyr ikke at det er en lidelse/sykdom.

Lenke til kommentar

En del trangsynte holdninger her.

 

Hva gjør det dere hva andre voksne mennesker gjør på privaten, så lenge det ikke bryter med kardemommeloven ?

 

Enten blir man med, ellers sier man nei takk, men det er vel ingen grunn til å droppe dama fordi hun foreslår det. Blir som om dama skal droppe mannen fordi han f.eks foreslår trekant.

Lenke til kommentar
Hvorfor må alle trekke paralleller mellom overgrep og "unormale" avtalte hendelser mellom voksne mennesker?

 

det er like logisk som å trekke paralleller opp mot unormaliteter som rødt hår og pedofili....

 

Har ikke gjort det heller. Jeg snakker om at tankene bak. Jeg mener da absoulutt ikke å bæsje på noen er det samme som voldtekt av små barn. Du må ikke heller drive å forgrepe deg på barn hvis du er pedofil. Det holder at du bare fantasere om slikt.

 

Så hvorfor er fantasering om små barn sykt/ekkelt?

 

men fantasering om at noe bæsjer på deg ikke sykt/ekkelt?

 

Enten er ingen av tingene sykt eller så er begge tingene sykt. Hvis ikke så motsier du deg selv.

 

Men for gudsskyld, jeg sier ikke at du skal stoppe å bæsje på folk, sier bare at du kansje har en liten skrue løs.. Tror det flere en meg som tenker det men:P

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
En del trangsynte holdninger her.

 

Hva gjør det dere hva andre voksne mennesker gjør på privaten, så lenge det ikke bryter med kardemommeloven ?

 

Enten blir man med, ellers sier man nei takk, men det er vel ingen grunn til å droppe dama fordi hun foreslår det. Blir som om dama skal droppe mannen fordi han f.eks foreslår trekant.

 

 

 

Ok, så hvis jeg hadde blitt tent på å se folk bli drept. Så hadde du hatt 0 problem med å være sammen med meg?

 

Bæsje på noen er et par hakk drøyere en trekant. Er ikke mange som ser på trekant som ekkelt. Trekant har faktisk noe med sex å gjøre.

Lenke til kommentar

Det har jo egentlig ikke noe å si hva noen av oss synes, da det er kun mellom TS og hans partner. De som mener at det er en lidelse å tenne på slikt som dette må jo få mene det også.

 

Men jeg må få si at jeg synes det er ganske spesielt om TS slår opp med damen over dette. Mer spesielt enn hva hun vil gjøre med han.

Lenke til kommentar
jeg liker ikke frukten kiwi, betyr det at jeg hater alt av grønt? nei.

 

verden er ikke sort/hvitt som du ønsker å fremstille her

 

Så svar på spørsmålet da! Du må da kunne se noe av logikken i det jeg skriver, selvom jeg setter ting på spissen.

 

Og hva skal du frem til?

 

Men er pedofili en lidelse fordi det er ulovelig, mens det å bæsje på noen ikke en lidelse fordi det er lovelig?

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
Som jeg skrev tidligere: "Hvorfor må alle trekke paralleller mellom overgrep og "unormale" avtalte hendelser mellom voksne mennesker?"

 

som jeg skrev tidligere så gjorde jeg ikke det. Hvorfor klarer du ikke svare på det jeg spør om

 

Fakta er at påde korpofili og pedofili er en parafili, så det er faktisk visse parareller

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...