Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil gjøre fy-ting


Gjest Guest_Roger_*

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg og dama har et fantastisk sex liv det skal ikke stå noe på det, men jeg har ikke helt forsonet meg med hva hun prøvde å fortelle meg her om dagen, jeg er flau rett og slett men også litt redd. Hun er absolutt ikke av den normale jenta her i verden. Ok here it goes, hun spurte om hun kunne få bæsje på meg. Jeg bare responser tilbake "Jaha", å se henne i øynene var litt fremmed, å se ei så skjønn og glødende jente i øynene og vite at slike tanker bor i henne var litt skremmende. Hun verken smilte eller så nervøs ut, hun var helt normal og alvorlig nok til at jeg nevner det her. Jeg vil helt åpent og ærlig vite om noen av dere har opplevd noe lignende, vær snill å vær ærlig.

 

Hilsen SkremtGutt

Om du skal høre på noen av de misvisende rådene ute her og går, så sier jeg bare at noe sånt som det her kan bare gå en vei om det leves ut i praksis: Rett vest.

 

Det eneste jeg anbefaler deg å gjøre er dette: Si til dama di at forslaget hun kom med hørte du ikke. Du har rett og slett glemt at hun sa noe sånt. Dere snakker aldri mer om det. Du sladrer ALDRI til noen andre, det at hun kom med dette forslaget og det lover du henne. Bare for å være sikker på at hun ikke gjør livet ditt surt på noen måte dersom det skulle bli slutt mellom dere.

 

Seriøst. Om du kan berge forholdet uten å bli driti på, er det vel og bra. Men jeg tror jeg hadde slått opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men man må jo gi dama litt cred for å faktisk være så ærlig og trygg at hun faktisk kommer ut med det... tror ikke jeg vet om noen som hadde turt å komme med noe sånt...

 

Men om du liker det kjør på, ellers si ifra på en ordentlig måte, er da ingen grunn til å rømme hus og hjem fordi hun tenner på litt rare ting, hvertfall ikke om dere har det bra sammen ellers.

Lenke til kommentar
Seriøst. Om du kan berge forholdet uten å bli driti på, er det vel og bra. Men jeg tror jeg hadde slått opp.

 

Er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Å slå opp på grunn av at dama har litt annerledes sexuelle preferanser er rimelig patetisk. Er nesten det samme som om dama skulle slått opp fordi du ønsker å prøve analsex, og hun ikke har lyst.

 

Nei, si heller fra om at dette ikke er helt din stil, og at du ikke ønsker dette. Det burde hun respektere. Du kan jo være åpen og spørre henne om akkurat hva det er med dette som tenner henne. Kanskje du kan rekonstruere følelsen under en litt annen situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Hanssemann21

Begynner med tittel: Fy-ting? er det en fy-ting ? Jeg hadde nok sagt nei til å la damen min drite på meg, det må jeg innrømme.

 

Det er jo bare en liten fetish? Hun liker kanskje tanken på å teste det ? Hadde ønsket damen min hadde foreslått det, for da vet du at du kan iallefall fåreslå alt som finnes innen sex, for hun her kan nok takle det meste :)

 

Men at du starter en tråd her, viser jo at du ikke vet om du vil eller ikke ! Hva med å la henne tisse på deg først en gang f.eks ? Se hvordan du reagerer på det? Har dere badekar? da er det jo ingen problem og teste med at hun tisser på deg mens dere har sex ! det er faktisk en ting jeg kunne tenkt å teste, men damen hadde aldri gjort det !

 

Slå opp med damen pga dette spørsmålet ? Da er det mer enn det som plager deg ved henne, for å slå opp med henne pga dette er jo bare heilt bak låven !!! Du selger ikke bilen pga naboen kræsjet med sin !!

Lenke til kommentar

uffda, her er det flere mulige årsaker/løsninger.

1: Om du vet at du ikke vil under noen omstendigheter så er det ikke værre enn å fortelle henne det høffelig og greit. "Jeg er glad i deg og elsker deg, men det der er jeg rett og slett ikke komfortabel med"

Uansett så er jeg enig i at det er tøft gjort å fortelle om en tanke som er så tabubelagt og du burde om ikke annet ta det positivt at hun er såpass trygg på deg. Og hun kommer nok ikke til å drite på deg mens du sover som noen nevnte her, akkurat som at om man vil ha analsex og dama ikke vil så kjører man ikke på mens dama er dritings og passed out ;)

 

2: Om du har en tilbøyelighet til slike aktiviteter men føler deg usikker kan dere jo begynne forsiktig og se hvordan det går.

 

Personlig så er jeg av typen som "dør" når jeg må skifte en drittbleie på småen så jeg tror ikke jeg hadde taklet det særlig bra (hadde vært uaktuellt for MIN del), men til syvende og sist så er det egentlig bare et spørsmål om hvor langt du er villig til å presse (jada, dårlig ordvalg, jeg vet) deg for å glede partneren din.

 

En siste mulighet kan faktisk være at hun prøver å gjøre det slutt uten å måtte være den som tar steget.

Jeg ble fortalt av ei jeg gikk i klasse med på vgs om en kompis av henne som ville kvitte seg med dama og klarte dette bra med å be henne drite ham på brystet og kalle ham pappa :S

Lenke til kommentar
Og hun kommer nok ikke til å drite på deg mens du sover som noen nevnte her, akkurat som at om man vil ha analsex og dama ikke vil så kjører man ikke på mens dama er dritings og passed out ;)

 

Har hørt om flere som har fått en pikk opp i rumpa av en drita type når de har prøvd å ha sex etter en våt tur på byen. Om det er noe som har skjedd pga fyren var keen på anal, eller om han bomma eller en kombi av de to vites ikke. Men du skal vite at følelser og behov som blir undertrykket pluttselig kan komme til overflaten.

 

Nei jeg hadde aldri klart å være samme med ei som er så til de grader anderledes en meg. Dette er en subjektiv mening dog.

Endret av Ziera
Lenke til kommentar

Ok. Uansett om det er en lidelse eller ikke. Det at dama spurte er en tillitserklæring og viser hvor trygg hun er på både deg og forholdet. Om trådstarter er moden nok så bør han vise seg tilliten verdig og ikke dømme henne eller drite henne ut pga ønsket hennes. Si det som det er at du ikke føler deg komfortabel med det eller gi det et forsøk. Det er lov å prøve.

 

Men, det har gått et par dager nå, og en slik situasjon pleier sjeldent å bare forsvinne i mørket. Hva har skjedd og hvordan gikk det?

 

En annen mulighet er at dama tester trådstarter for å se hvordan han reagerer.

:whistle:

 

Anyone?

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Vi tenner vell alle på både like og forskjellige ting. Jeg har fått en kjæreste til å tisse på meg noen ganger, hun hadde ikke drømt om det og hadde heller ikke den fetishen men hun sa hun fikk kick av å se meg bli tent som f... av det. Treffer jeg en jente som vil bæsje på meg kommer jeg til å la henne gjøre det momentant. Jeg skjønner ikke alle "fetishene" som finnes og det er vell heller ikke meningen at vi skal være like. Men jeg synes at mann skal leve ut sine drømmer uansett hvor uvanlige eller vanlige di måtte være. At hele horisonten av kåtskap og kjærlek kan mettes med bare et instinkt å formere seg (knulling) holder ikke i lengden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...