Gå til innhold

FPS-spill PS3 !

bolav2k

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag på bra FPS-spill til PS3, som ikke kun tar 2-3 dager å runde?

Har fått svine-influensa, og har lyst på ett spill jeg kan spille lenge:P Helst ett spill med CO-OP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mer RPG enn FPS, men Fallout 3 er knallgøy :)

Og tar adskillig mer enn to dager å runde :p

Av rene FPS spill anbefaler jeg Killzone 2 (bra multiplayer del) og Resistance 2 (knallbra singelplayer)

Skrevet (endret)

-Killzone 2

-Resistance 2

-Resistance: Fall of Man

-Call of Duty 4

-Battlefield Bad Company

Rkitig nok ikke FPS, men TPS og sinnsvakt bra:

-Uncharted Drake's Fortune

-Uncharted 2 Among Thieves

Endret av Sindre :)
Skrevet

Er vell ingen FPS-spill som du bruker lenger enn noen dager på å 'runde', dersom du snakker om single-player kampanjen.

Tror kanskje de FPS'ene med lengst singleplayer-kampanje er Resistance - Fall of Man, og The Darkness.

Brukte ca. 3 dager på begge de to sin kampanje, men de er ganske gamle.

Kanskje MGS4 kan ta litt tid, dersom du bestemmer deg å gå igjennom det uten å drepe noen, og spiller i FPS-modus. :-P

Skrevet

Jeg anbefaler MGS4 :)

Nydelig og spennende gameplay og fasinerende story.

Men ja, det er mye cut-scenes. Noe jeg syntes absolutt hørte hjemme i spillet :)

Men noe rent FPS spill er det ikke.

Skrevet

MGS4 vil jeg regne som et rent action-spill. Samme kategori som Uncharted 2. Og blant disse to tar nok Uncharted seieren.

Det største problemet med MGS4, for min del, var rett og slett at det ikke greide å leve opp til forgjengeren sin, nemlig MGS3.

Skrevet

Ja jeg kjøpte Uncharted til slutt. Drit mange og kule muligheter man kan gjøre i combat. Skyte rundt hjørner osv.. Veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...