bolav2k Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen som har noen forslag på bra FPS-spill til PS3, som ikke kun tar 2-3 dager å runde? Har fått svine-influensa, og har lyst på ett spill jeg kan spille lenge:P Helst ett spill med CO-OP!
Anathema Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Multiplayer? Battlefield 1943 - timesvis med slakt og faenskap.
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det er vel mer RPG enn FPS, men Fallout 3 er knallgøy Og tar adskillig mer enn to dager å runde Av rene FPS spill anbefaler jeg Killzone 2 (bra multiplayer del) og Resistance 2 (knallbra singelplayer)
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) -Killzone 2 -Resistance 2 -Resistance: Fall of Man -Call of Duty 4 -Battlefield Bad Company Rkitig nok ikke FPS, men TPS og sinnsvakt bra: -Uncharted Drake's Fortune -Uncharted 2 Among Thieves Endret 3. november 2009 av Sindre :)
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Uncharted:Drakes Fortune får du billig på play.com, men det tar optil 10 dager før du får det.
KongRudi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Er vell ingen FPS-spill som du bruker lenger enn noen dager på å 'runde', dersom du snakker om single-player kampanjen. Tror kanskje de FPS'ene med lengst singleplayer-kampanje er Resistance - Fall of Man, og The Darkness. Brukte ca. 3 dager på begge de to sin kampanje, men de er ganske gamle. Kanskje MGS4 kan ta litt tid, dersom du bestemmer deg å gå igjennom det uten å drepe noen, og spiller i FPS-modus. :-P
Allt í lagi Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 MGS4 anbefaler jeg ikke hvis du faktisk har lyst å spille. Selve gameplayet i spillet er maks 5-10 timer langt.
lockdog Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg anbefaler MGS4 Nydelig og spennende gameplay og fasinerende story. Men ja, det er mye cut-scenes. Noe jeg syntes absolutt hørte hjemme i spillet Men noe rent FPS spill er det ikke.
Allt í lagi Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 MGS4 vil jeg regne som et rent action-spill. Samme kategori som Uncharted 2. Og blant disse to tar nok Uncharted seieren. Det største problemet med MGS4, for min del, var rett og slett at det ikke greide å leve opp til forgjengeren sin, nemlig MGS3.
Senyor de la guerra Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 FarCry2 tar vel en liten evighet å runde, men det suger hardt.
bolav2k Skrevet 6. november 2009 Forfatter Skrevet 6. november 2009 Ja jeg kjøpte Uncharted til slutt. Drit mange og kule muligheter man kan gjøre i combat. Skyte rundt hjørner osv.. Veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå