Gå til innhold

Xperia X10 er lansert


Anbefalte innlegg

"Her er det Android under panseret, som Sony Ericsson kaller det mest åpne og intuitive operativsystemet noensinne. Android-versjonen er 1.6, og Sony Ericsson rekker med andre ord ikke å få inn versjon 2.0 før Xperia X10 kommer på markedet. "

 

Hvorfor rekker de ikke det ? Motorola Droid kommer ut den 6. nov( tror jeg , riktignok i USA) , og den har Android 2.0 :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Her er det Android under panseret, som Sony Ericsson kaller det mest åpne og intuitive operativsystemet noensinne. Android-versjonen er 1.6, og Sony Ericsson rekker med andre ord ikke å få inn versjon 2.0 før Xperia X10 kommer på markedet. "

 

Hvorfor rekker de ikke det ? Motorola Droid kommer ut den 6. nov( tror jeg , riktignok i USA) , og den har Android 2.0 :nei:

Mest sannsynligvis pga alle funskjoner og all den grafiske jobben Sony har gjort. (Som de da har gjort i Android 1.6). Tar nok litt tid og få det over på 2.0.

Lenke til kommentar
OLED? Hvor fikk dere det fra? Jeg finner nemlig ingenting om det hverken her eller der.

Digi.no skrev at det ikke forelå informasjon om OLED slik ryktene skal ha det til. SEs hjemmeside sier TFT, og så vidt jeg kan skjønne er det altså ikke OLED. (Si ifra om jeg tar feil)

 

Men ingen har sagt at dette ikke kan endre seg, da...

 

Her står det OLED:

 

http://www.engadget.com/photos/sony-ericss...-sheet/2413831/

 

Dog, er det den eneste plassen jeg finner noe om oled.

Lenke til kommentar
"Her er det Android under panseret, som Sony Ericsson kaller det mest åpne og intuitive operativsystemet noensinne. Android-versjonen er 1.6, og Sony Ericsson rekker med andre ord ikke å få inn versjon 2.0 før Xperia X10 kommer på markedet. "

 

Hvorfor rekker de ikke det ? Motorola Droid kommer ut den 6. nov( tror jeg , riktignok i USA) , og den har Android 2.0 :nei:

Mest sannsynligvis pga alle funskjoner og all den grafiske jobben Sony har gjort. (Som de da har gjort i Android 1.6). Tar nok litt tid og få det over på 2.0.

 

Hvis dette stemmer må jeg sjekke kildene mine en gang til, da de sier at Android 2.0 ikke kommer før i Mars/April.

Lenke til kommentar

Har nettopp sett denne telefonen i levende live, greit at den var inni et glass monter og man fikk ikke røre, men fy flate så sexy den er da. Har sjøl en Hero, men må nok prøve meg på denne telefonen sjøl. Har også trykket på X2 idag og de virker veldig lovende. tilleg til ganske fancye nye panel muligheter så virker det som en utrolig gjennomført telefon. Ble litt drikke idag også, så var ikke så lett å få med seg alle specsene. Men skal absolutt holde øye med begge 2 :D

Lenke til kommentar

Jeg liker at musikken faktisk starter litt før man trykker på sangen. Jeg mangler en slik funksjon på min iPhone.

 

ooog en edit:

Ser ut til å bli en flott telefon. SE skal ha skryt for hvordan de har skapt hype rundt denne med nesten ukentlige "lekkasjer" som har holdt oppmerksomheten oppe og skapt kontinuerlig omtale i noen av verdens største mobilrelaterte nettsteder.

 

Når da både hardware og OS ser ut til å være bra kan dette bli mobilen som redder den stadig synkende skuten med navn SE. Men, da må ikke dette bare være et enkelttilfelle, men starten på noe langvarig.

 

Jeg vil tro at i vanlig SE-stil (les Idou, X1 med fler) så vil hypen være vesentlig lavere når produktet faktisk er å få kjøpt i butikken, desverre for SE.

 

Den som venter får se :)

Endret av genser
Lenke til kommentar

Jeg liker at musikken faktisk starter litt før man trykker på sangen. Jeg mangler en slik funksjon på min iPhone.

 

ooog en edit:

Ser ut til å bli en flott telefon. SE skal ha skryt for hvordan de har skapt hype rundt denne med nesten ukentlige "lekkasjer" som har holdt oppmerksomheten oppe og skapt kontinuerlig omtale i noen av verdens største mobilrelaterte nettsteder.

 

Når da både hardware og OS ser ut til å være bra kan dette bli mobilen som redder den stadig synkende skuten med navn SE. Men, da må ikke dette bare være et enkelttilfelle, men starten på noe langvarig.

 

Jeg vil tro at i vanlig SE-stil (les Idou, X1 med fler) så vil hypen være vesentlig lavere når produktet faktisk er å få kjøpt i butikken, desverre for SE.

 

Den som venter får se :)

 

Satio har et foreldet OS, noe den må slite med, men X1 er en kongetelefon, så hvorfor du nevner den som en telefon som ikke lever opp til "hypen", skjønner jeg ikke. Og hvis du hadde tatt deg bryderiet med å lese pressemeldingen, så hadde du også fått med det at X10 er starten på en hel serie av Android telefoner. Må si jeg er lettet over å se at SE forlater den raskest synkende skuten, Symbian, og satser friskt på Windows og Android, samtidig som de har pusset opp sitt egen UI, slik at det fremstår moderne og funksjonelt.

Endret av poe
Lenke til kommentar
Må si jeg er lettet over å se at SE forlater den raskest synkende skuten, Symbian, og satser friskt på Windows og Android, samtidig som de har pusset opp sitt egen UI, slik at det fremstår moderne og funksjonelt.

 

Tror ikke SE forlater noe synkende skip ennå. Kurara, en kameramobil fra SE, skal jo også ha symbian.

Lenke til kommentar
Satio har et foreldet OS, noe den må slite med, men X1 er en kongetelefon, så hvorfor du nevner den som en telefon som ikke lever opp til "hypen", skjønner jeg ikke.

Leser du nøyere på hva jeg skrev så sa jeg ingenting om at den ikke fortjener "hypen", men at effekten gjerne avtar veldig innen telefonen er på markedet. Men den som venter får se :)

 

Og som påpekt før, i ett innlegg omtaler Symbian som foreldet, men i et annet innlegg kan du anbefale N97-mini. Virker selvmotsigende.

Lenke til kommentar
Satio har et foreldet OS, noe den må slite med, men X1 er en kongetelefon, så hvorfor du nevner den som en telefon som ikke lever opp til "hypen", skjønner jeg ikke.

Leser du nøyere på hva jeg skrev så sa jeg ingenting om at den ikke fortjener "hypen", men at effekten gjerne avtar veldig innen telefonen er på markedet. Men den som venter får se :)

 

Og som påpekt før, i ett innlegg omtaler Symbian som foreldet, men i et annet innlegg kan du anbefale N97-mini. Virker selvmotsigende.

 

Hvis du leser hele innlegget mitt og ikke bare deler av det, ser du at jeg kun har prøvd en "død" N97-mini, og jeg anbefalte den vel ikke heller, men skrøt av at den hadde et lekkert utseende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Denne erstatter nok ikke noe digitalkamera akkurat, selv om den har altfor mange megapixler.

 

Vel, nå har jeg aldri eid noen av "mobil-kameraverstingene", men de som har kan jo fortelle hvordan disse bildene blir når man får de ut i 10x15 størrelser. Kan jo hende kvaliteten er god nok for fotoalbumet/fotoboken. Men selvfølgelig kan det jo ikke måle seg med dSLR, men det er det vel ingen som tror heller?

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg aldri eid noen av "mobil-kameraverstingene", men de som har kan jo fortelle hvordan disse bildene blir når man får de ut i 10x15 størrelser. Kan jo hende kvaliteten er god nok for fotoalbumet/fotoboken. Men selvfølgelig kan det jo ikke måle seg med dSLR, men det er det vel ingen som tror heller?

Poenget mitt var heller at denne ikke er noen kameraversting. Den har bare et altfor høyt antall megapixler.

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg aldri eid noen av "mobil-kameraverstingene", men de som har kan jo fortelle hvordan disse bildene blir når man får de ut i 10x15 størrelser. Kan jo hende kvaliteten er god nok for fotoalbumet/fotoboken. Men selvfølgelig kan det jo ikke Çmåle seg med dSLR, men det er det vel ingen som tror heller?

Poenget mitt var heller at denne ikke er noen kameraversting. Den har bare et altfor høyt antall megapixler.

 

 

Hmm, og det begrunner du med?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...