Gå til innhold

Xperia X10 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig bare antagelser... Så, den som venter får se.

 

Her har vi noen eksempelbilder mens vi venter, ikke så ille ute i dagslys:

http://dailymobile.se/2009/11/14/sony-eric...-photo-samples/

 

 

Nå er jeg pålogget med min telefon, og selv om den har en av de bedre mobilskjermene så tror jeg ikke det har noe for seg å logge inn for å se bildene i 8xx x 4xx oppløsning. Men det jeg lurer på er om de beste mobilkameraene muligens tar bilder i god nok kvalitet til å få dem "fremkallet" i 10x15 bilder. Man har jo en del teknikker ved fremkalling som glatter over de verste feilene. Så hvis bildene er gode nok til dette, er vi vel langt på vei til å erstatte kompaktkameraet?

Lenke til kommentar
Har nettopp sett denne telefonen i levende live, greit at den var inni et glass monter og man fikk ikke røre, men fy flate så sexy den er da. Har sjøl en Hero, men må nok prøve meg på denne telefonen sjøl. Har også trykket på X2 idag og de virker veldig lovende. tilleg til ganske fancye nye panel muligheter så virker det som en utrolig gjennomført telefon. Ble litt drikke idag også, så var ikke så lett å få med seg alle specsene. Men skal absolutt holde øye med begge 2 :D

 

 

Martin (Almvik) og Alex fra Sony Ericsson kom innom meg på jobb i forrige uke med en X10 i hvit. Den er utrolig lekker i "levende live" og føles svært god å holde i hånden. Den er forholdsvis tung (135g) og gir en skikkelig følelse av kvalitet. Ingenting knirker eller gir etter. SE produserer denne på egne fabrikker (i motsetning til X1 som var produsert av HTC) og har virkelig lyktes med å lage et kvalitetsprodukt.

Dessverre fikk jeg ikke lov til å skru den på siden programvaren er beta, men det er visstnok mulig å bruke den, samtaler / sms og slikt fungerer.

 

Alt i alt, jeg gleder meg! Både jeg og Henrik (butikksjef på Veita Elektro i Tromsø) har ihvertfall bestemt oss og skal ha den så kjapt vi kan få våre fingre på en. ;)

Lenke til kommentar

Har fått brukt X10'en litt for noen dager siden, og den svarer til mine forventinger i alle fall! Dette var en svært tidlig modell og i noken menyer, som å laste inn alt videoinnhold (det var sinnsykt masse lagt inn) gikk ik på 1 sek men heller 3. Dette blir nok en orden på til lansering! Det var desverre ik lagt inn så masse annet på den, hadde hatt lyst til å fått prøvd ut "all info om person" på en plass. Skjermen var svært så skarp og fin, og med meget bra respons på bruk! Såg noen videosnutter, som rett og slett var helt sinnsykt! Har tidligere brukt en del video på HTC Touch HD og Iphone, men skarpheten her, syns eg iallefall, var meget rå! :D Kan jo vere eg berre var litt i overkant lykkelig for å få brukt den litt og da;) Skulle så gjerne hatt den meir enn et par minutter!!!

 

 

X10'en får i alle fall min anbefaling og blir min neste mobil! Er berre å begynne å glede seg til februar;);)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...