Gå til innhold

Si 5 negative ting om deg selv.


Nostalgisk

Anbefalte innlegg

- Kunne vært flinkere til å være mer sosial (selv om eg liker å være med på fester osv)

- Til tider tiltaksløs/giddalaus

- Usikker i sosialt samvær (men har blitt mye bedre i forhold til det eg var)

- Behov for å vise at eg har lyktes med det eg har gjort (henger sammen med at eg siden barneskolen alltid har vært i skyggen av andre)

- Hjemmekjær (ikke at det er negativt, men eg kommer til å bli gammel der eg har vokst opp, og det må folk akseptere)

Endret av Osturn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-lite sosial på fritida

-lat, byrjar ofte ikkje på leksene før i 8 tida

-usikker på meg sjølv

-hyppig på impulskjøpa...

-blir veldig fort opptatt av ein ting, f.eks. rubiks kube, gmod, fjernstyrte fly/helikopter, neocube, stop motion, hardware, osv osv. Men eg mistar ofte interessa i ein ting, for så å fortsette til noko nytt og dyrt...

Du er meg.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

- Jeg er veldig, veldig sta (kan jo være positivt det og)

- Kan være veldig selvgod og skrytete til tider

- Veldig bitter av meg

- Klarer ikke stole på folk

- Har tendens til å komme med frekke kommentarer

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Haha geniale svar her..

 

- Er i dårlig form, ALTFOR glad i pizza, burgere, VELDIG vanskelig å drikke vann istedenfor brus + jeg røyker

 

- Har et behov for at folk skal vite at jeg er flink til de tingene jeg er interessert i.. Da hovedsaklig web dev/design og særlig musikk laging. Men dette har ebbet av ganske mye etter at jeg har roan ned litt innvendig.

 

- Kan undervurdere folks evner og forståelse av ting.. Noen ganger blir jeg litt grandios :/

 

- Er altfor glad i å sitte på dataen og har flere ganger sagt nei til å bli med ut, men har skjerpa meg i det siste..

 

- Har en tendes til å blir overnervøs og tenke "apokalypseaktig", dvs at hvis jeg blir urolig pga noe så klarer jeg ikke stoppe å tenke på det.. Som f eks å få diabetes eller andre sykdommer, noe som gir enrom inspirasjon til å forandre livsstilen min i sånn 10 minutter før jeg må gi opp å tenne siggen igjen.. Lav selvkontroll med andre ord. :p

Lenke til kommentar

-Fort irritert. Altfor fort.

-Tar meg kansje litt for selvhøytidelig, til tider. ^^

-Klarer ikke forstå konsenkvenser.

-Spiser litt for mye dritt. Er ikke feit ellerno, men ødlegger for treninga mi.

-Skal klare alt selv. Positivt på en måte, men mere nagativt. Vil jeg si. Hvertfall i min samenheng.

Lenke til kommentar

Her kan jeg nok liste opp en god del:

 

* VELDIG usikker på meg selv

* usosial som F....

* Negativ til det meste

* Sein med å komme i gang med ting, f.eks lekser

* Drøyer ting til det MÅ gjøres.

* Stygg

* Avvisende mot andre

* For liten viljestyrke, kommer meg ikke i seng når jeg vil o.l.

* Blir for rastløs

* Henger meg opp i detaljer

* Livredd for forandringer

Lenke til kommentar

  • Selvgod, overlegen og sta, overbevist om at jeg sitter på løsningen
  • B-menneske
  • Empatisk, men ikke sympatisk
  • Mangler motivasjon og viljestyrke til alt jeg ikke syntes er gøy
  • Setter folk i bås (svensker, SVere/Røde, osv)

 

Til slutt en liten inspirasjon til mange her:

Har sett at mange setter asosial opp som en negativ ting og det stemte i aller høyeste grad for meg for intill et par måneder siden. Jeg sa ofte nei til å bli med i sosiale sammenhenger med venner og kjæreste for å game online. På det verste hadde jeg 200 timer pr. 2 uker in-game. Dvs jeg brukte nesten 2/3 av tiden min hovedsaklig på Left 4 Dead. Jeg sov på dagen, spiste 1 kembomåltid i døgnet og satte knapt av tid til kjæresten min. Dette gikk selvsagt utover studiene og jeg hoppet av nano-studie som ble for vanskelig å stri med. Innså i vinter at jeg ikke kunne holde på sånn lenger, solgte gameren min og har nå kun mac. Føler jeg har økt livskvaliteten, har det bedre med venner, familie og kjæresten og gleder meg til å begynne på nytt studie i høsten. Selv om jeg har kjedet meg for første gang på 10 år, var det virkelig verdt å begrense tiden foran datamaskin.

Endret av Dassen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

- Til tider ganske selvopptatt, klarer å kontrollere det av og til da.

- Høyt tempramang, kan si ting jeg ikke helt mener ofte.

- Kan bli jævli dominant til tider, avbryter folk og generelt hensynsløs oppførsel, blitt bedre på å holde dette i sjakk gjennom årene da.

- Jævli langsint

- Sta, som faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...