Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For to uker siden la komplett ut 5 eller 10pk BD-R (blu-ray) til 49 kr stk. som weekendtilbud etter lunsj på fredagen (husker ikke helt hvilken pakke det var). De forsvant fortere enn man fikk trykket på "Kjøp". Var det en tabbe eller noen som bare var j**** rask på trigger fingern?

 

Hei,

 

Tenker du på for en uke siden da vi solgte 400 stk DVD-R for 99,- ? :) Det var et tilbud vi kjørte ut til våre Facebook-venner i forbindelse med at vi vant tittelen "Norges beste bedrift".

Vi hadde også med noen Blu-Ray-plater på Superweekend for noen uker siden, kan godt stemme at det var for 49,-.

 

Hyggelig at dere er fornøyde med Superweekend, vi syntes det er kjempemoro hver helg!

 

Angående feilen med prosent har Mekkus helt rett, rett og slett en litt blunder fra vår side når vi skrev førpris.

 

//Marius

Lenke til kommentar

Æsj, jeg ser at de har enda bedre tilbud på Silverstone SST-CW02S Crown Sølv nå.

Jeg betalte 1845 kr sist de hadde den på superweekend, men nå er den avatert til 1495.

For bruke angreretten min og kjøpe den på nytt med den lave prisen. :!:

 

Stå på Komplett, dere har hatt mange fine tilbud i det siste og jeg har benyttet meg av flere av de. Jeg vil samtidig skryte av dere og si at jeg fortsatt har til gode å oppleve noe tull i forbindelse med forsendelser og reklamasjoner.

Også er det ganske praktisk og rimelig etter dere åpnet pick-up location i Oslo, selv om staten "lopper" meg for bompenger begge veier ;)

Endret av Lypsyl
Lenke til kommentar
Mye bra denne helgen også, men detsverre litt for lite av det jeg trenger.

Har liksom ikke brukt for så mange kabinetter og strømforsyninger. Kunne tenke meg ene musematta til 15 kroner, men blir ved ønsket. Gidder ikke betale masse i frakt for den.

 

Stemmer, billigste fraktalternativ blir 82 kroner, inkl. mva.

 

 

ser på komplett nå at de spionerer på simen!

 

Hahaha. Kjekt å se at det er spor av humor blant de ansatte i nettsjappene.

 

 

M12 500W-strømforsyningen var enda billigere forrige superhelg, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hadde håpet på "musesyken" med masse mus på tilbud denne helgen også. Dvs, hadde håpet på Logitech M555B på tilbud. Komplett må gjerne legge til denne til en fin pris på tilbudet som takk for at jeg startet denne tråden :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...