Gå til innhold

Komplett Superweekend-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Alt blir lagt ut med en gang. Varene som blir solgt ut ettervært forsvinner så på søndag kan det noen ganger være litt "tynt i rekkene" :p

Jau, skjønner jo at lageret suksessivt tømmes, -min "bekymring" var om det blir lagt til nye produkter i løpet av helgen, dvs. tråkig å sende bestilling NÅ og så oppdage det dukker opp andre ting man kunne tenkt seg å kjøpe. Greit å slippe unna med å betale porto/frakt én gang, for å si det sånn.

 

Men hvis ingen her evt. har lagt merke til denslags tidligere, er det vel ingen fare for at noe slikt skjer nå heller regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten ønsket at Komplett samlet alle tilbud i én kategori.

 

I helga var det liksom (minst?) 4 kampagner som rullet samtidig; :D

 

Super Weekend, Ukens Tilbud, Hallowen, 1337 W33K, + diverse varer (både husholdning og hardware) med % i forskellige kategorier.

 

På den annen side, det har vel muligens større markedsførings verdi å fronte tilbudene med fargesprakende plakater & bannere, jeg ser den siden av saken og. :)

Lenke til kommentar

For to uker siden la komplett ut 5 eller 10pk BD-R (blu-ray) til 49 kr stk. som weekendtilbud etter lunsj på fredagen (husker ikke helt hvilken pakke det var). De forsvant fortere enn man fikk trykket på "Kjøp". Var det en tabbe eller noen som bare var j**** rask på trigger fingern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...